دیدنی های به یادماندنی در شهر تورنتو

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، شهر تورنتو یکی از بزرگترین و پرجمعیت ترین شهرهای کانادا است که همواره میزبان میلیون ها گردشگر از سراسر دنیا می باشد. این شهر دیدنی ها و جاذبه های فراوانی دارد که سفر به آن را به یک تجربه ی به یادماندنی برای گردشگران تبدیل می کند. در این مقاله قصد داریم برخی از محبوب ترین و به یادماندنی ترین دیدنی های شهر تورنتو را معرفی کنیم تا شما عزیزان هنگام سفر به این شهر بتوانید از تماشای آنها لذت ببرید.

دیدنی های به یادماندنی در شهر تورنتو

اگر علاقمند به سفر با بهترین تورهای کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

برج CN

یکی از مشهورترین نمادهای شهر تورنتو، برج CN است. این برج ارتباطاتی که در سال 1976 ساخته شد، با ارتفاع 553 متر یکی از بلندترین ساختمان های جهان به شمار می رود. برج CN دارای یک چشم انداز 360 درجه ای فوق العاده از شهر تورنتو است که از بالای آن قابل مشاهده است. علاوه بر این، یک رستوران چرخان در بالای برج قرار دارد که طی یک ساعت یک بار به دور خود می چرخد و امکان تماشای دیدهای مختلف از شهر را برای بازدیدکنندگان فراهم می آورد. تماشای غروب آفتاب از این برج یک تجربه بی نظیر است.

آکواریوم ریپلی

آکواریوم ریپلی یکی دیگر از دیدنی های پرطرفدار تورنتو است که در کنار دریاچه اونتاریو قرار دارد. این آکواریوم بزرگترین آکواریوم کانادا و یکی از بزرگترین های جهان است که خانه بیش از 15 هزار گونه جانور آبزی می باشد. شما می توانید با عبور از تونل ماهی های شگفت انگیزی را از نزدیک مشاهده کنید. همچنین بخشی از این آکواریوم به پستانداران دریایی مانند فک های پره دار اختصاص دارد. تجربه بازدید از آکواریوم ریپلی بسیار جذاب و آموزنده است.

باغ وحش تورنتو

باغ وحش تورنتو که در سال 1894 تاسیس شده است، یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین باغ وحش های کانادا محسوب می شود. این باغ وحش خانه انواع حیوانات از جمله پانداهای غول پیکر، گورخرها، زرافه ها و خرس های قطبی است. علاوه بر این، بخشی از این باغ وحش به پرندگان اختصاص دارد که می توان طیف وسیعی از پرندگان را در آن مشاهده نمود. همچنین باغ وحش تورنتو دارای بخشی به نام سرزمین کودکان است که پر از بازی و سرگرمی برای کودکان می باشد. در مجموع بازدید از این باغ وحش تبدیل به خاطره ای زیبا برای کل خانواده خواهد شد.

برج ملاهی تورنتو

یکی دیگر از نمادهای مشهور شهر تورنتو، برج ماهی تورنتو است که در کنار دریاچه اونتاریو قرار دارد. این برج که در سال 1967 برپا شده، با ارتفاع 168 متر یکی از بلندترین برج های مشاهده در جهان به شمار می رود. برج ماهی تورنتو دارای سکوهای مشاهده در ارتفاع های مختلف است که امکان دیدن مناظر دیدنی شهر تورنتو و دریاچه اونتاریو را از بالا فراهم می کند. همچنین، رستورانی در بالای این برج وجود دارد که غذا خوردن در آن با چشم اندازهای زیبای شهر تجربه ای فوق العاده خواهد بود. عکاسی از منظره ی شهر تورنتو از بالای این برج نیز بسیار جالب توجه است.

جزیره سنتر

یکی از بهترین مکان ها برای گردش و تفریح در تورنتو، جزیره سنتر است که در وسط دریاچه اونتاریو واقع شده است. این جزیره دارای پارک های زیبا، رستوران ها و کافه های فراوان، و همچنین سازه های تفریحی متنوعی است که امکان گذران وقتی شاد و به یادماندنی را برای گردشگران فراهم می آورد. یکی از محبوب ترین جاذبه های این جزیره چرخ و فلک غول پیکر آن است که امکان تماشای دیدهای زیبای شهر تورنتو را از ارتفاع برای بازدیدکنندگان فراهم می کند.

کاخ دادگستری اوسگود هال

یکی از زیباترین بناهای تاریخی شهر تورنتو، کاخ دادگستری اوسگود هال است که در سبک معماری رمانسک ویکتوریایی طراحی و ساخته شده است. این بنای تاریخی زیبا در سال 1857 تکمیل گردید و امروزه به عنوان دادگاه عالی انتاریو استفاده می شود. علاوه بر معماری دیدنی، کاخ دادگستری دارای تالارها و اتاق هایی با طراحی داخلی خیره کننده است که بازدید از آنها بسیار لذت بخش خواهد بود.

بازار کایبی

بازار کایبی یکی از قدیمی ترین و شلوغ ترین بازارهای سرپوشیده در تورنتو به شمار می رود. این بازار عظیم در سال 1897 افتتاح شد و دارای بیش از 200 مغازه و غرفه است که انواع کالاها از جمله صنایع دستی، لباس، عطر و ادویه جات، و غذاهای محلی در آنها به فروش می رسد. قدم زدن و خرید کردن در این بازار پرجنب و جوش یکی از تجربه های بسیار جالب برای گردشگرانی است که به دنبال خرید سوغاتی هایی منحصر به فرد هستند.

گالری هنر آنتاریو

گالری هنر آنتاریو یکی از مشهورترین و دیدنی ترین نگارخانه ها و موزه های هنری در تورنتو محسوب می شود. این گالری دارای مجموعه ای عظیم از آثار هنری کانادایی و بین المللی است که نمایشگر طیف وسیعی از سبک ها و دوره های هنری می باشد. همچنین، معماری زیبا و منحصر به فرد این ساختمان نیز توجه بسیاری از بازدیدکنندگان را به خود جلب می کند. علاقمندان به هنر حتما باید گالری هنر آنتاریو را در برنامه ی سفر خود به تورنتو قرار دهند.

نتیجه‌گیری

تورنتو با داشتن جاذبه‌ها و دیدنی‌های بی‌شمار، یکی از بهترین مقاصد گردشگری در کانادا و جهان به حساب می‌آید. اماکنی مانند برج CN، آکواریوم ریپلی، باغ وحش تورنتو، برج 

ماهی تورنتو، جزیره سنتر، کاخ دادگستری اوسگود هال، بازار کایبی و گالری هنر آنتاریو تنها بخش کوچکی از دیدنی‌های بسیار زیاد و متنوع این شهر هستند.

چه قصد داشته باشید طبیعت بکر را تجربه کنید، از معماری و هنر لذت ببرید یا در فضایی شلوغ و پرجنب‌وجوش قدم بزنید، تورنتو گزینه‌ای ایده‌آل برای سفری به‌یادماندنی خواهد بود.

پس برای آشنایی با زیبایی‌های این شهر زیبا، حتما سفری به تورنتو را در برنامه‌های خود قرار دهید. مطمئن باشید که خاطرات زیادی از این سفر خواهید داشت که همیشه با شما خواهند ماند.

امیدوارم این مقاله بتواند راهنمای مناسبی برای شناخت بهتر دیدنی‌های شهر تورنتو باشد و سفر شما به این شهر زیبا را جذاب‌تر و به‌یادماندنی‌تر کند.

انتشار: 2 بهمن 1402 بروزرسانی: 2 بهمن 1402 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 621

به "دیدنی های به یادماندنی در شهر تورنتو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدنی های به یادماندنی در شهر تورنتو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید