کریسمس در آمریکا: سفری به سرزمین عجایب زمستانی

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، کریسمس، جادویی‌ترین زمان سال، فرا رسیده است و چه جایی بهتر از ایالات متحده برای غرق شدن در این حال و هوا؟ از تماشای خیابان‌های درخشان نیویورک تا سورتمه‌سواری در کوه‌های راکی، آمریکا تجربه‌ای فراموش‌نشدنی از کریسمس را برایتان رقم خواهد زد. اما با شهرهای متنوع و جاذبه‌های بی‌شمار، انتخاب مقصد کریسمسی در آمریکا می‌تواند دلهره‌آور باشد. نگران نباشید، کوله پشتی‌تان را ببندید و با هم سفری در میان بهترین شهرهای کریسمسی آمریکا داشته باشیم.

کریسمس در آمریکا: سفری به سرزمین عجایب زمستانی

برای دریافت مشاوره و خدمات تخصصی گردشگری و سفر به سراسر دنیا با bestcanadatours.com مجری مستقیم تورهای مسافرتی و گردشگری همراه باشید.

کریسمس، جشن باشکوهی که با درخشش چراغ ها، عطر کاج و شیرینی های گرم، قلب ها را به وجد می آورد. حالا تصور کنید کریسمس را در سرزمین عجایب زمستانی، قاره پهناور آمریکا، جشن بگیرید. شهری را انتخاب کنید که با روح کریسمس عجین شده باشد، شهری که خیابان هایش با برف پوشیده شده و نوای سرودهای کریسمسی از هر گوشه به گوش می رسد.

اما کدام شهرها برای گذراندن کریسمسی به یاد ماندنی در آمریکا مناسب هستند؟ در این سفر مجازی، همراه ما باشید تا با چند مورد از بهترین گزینه ها آشنا شویم

نیویورک، شهر هرگز خفته

نیویورک، شهری که هرگز نمی خوابد، در کریسمس هم غرق در جشن و سرور است. از تماشای درخت کریسمس باشکوه راکفلر سنتر گرفته تا گشت و گذار در بازارهای کریسمسی پر زرق و برق و اسکیت سواری روی پیست یخ Central Park، نیویورک کریسمسی، تجربه ای فراموش نشدنی را برای شما رقم خواهد زد. حتما سری به نمایشگاه پنجره های فروشگاه های خیابان پنجم بزنید، جایی که داستان های کریسمسی با خلاقیت و ظرافت به تصویر کشیده شده اند. تصور کنید در میدان تایمز، زیر بارش برف مصنوعی، به تماشای روشنایی خیره‌کننده‌ی درخت کریسمس عظیم الجثه ایستاده‌اید. صدای سرودهای کریسمس در هوا می‌پیچد و مغازه‌های تزئین‌شده، وسوسه‌تان می‌کنند تا برای عزیزان‌تان هدایایی بی‌نظیر بخرید. نیویورک در کریسمس، شهری زنده و سحرآمیز است. اسکیت‌سواری روی پیست Rockefeller Center، گشت‌وگذار در Christkindlmarkt (بازار کریسمس آلمانی) در Bryant Park و تماشای نمایش رادیوسیتی Rockettes، تنها بخشی از تجربیات فراموش‌نشدنی کریسمس در نیویورک هستند.

شیکاگو، سرزمین عجایب زمستانی

شیکاگو در زمستان، منظره ای کارت پستالی دارد. برف روی مجسمه لوبی (Cloud Gate) می درخشد و چراغ های خیابان Magnificent Mile، شهر را غرق در نور می کنند. حتما در این شهر به Christkindlmarket، بازار سنتی کریسمسی با ریشه های آلمانی، سر بزنید و از طعم غذاهای خوشمزه و صنایع دستی اصیل لذت ببرید. اسکیت سواری روی Millennium Park و تماشای نمایش نور و آب در میدان Daley نیز از برنامه های جذاب کریسمسی در شیکاگو هستند.  باد سرد دریاچه میشیگان، گونه‌هایتان را می‌سوزاند، اما گرمای صمیمیت کریسمسی شیکاگو، دلتان را گرم می‌کند. درخت کریسمس باشکوه Millennium Park، با بیش از 100 هزار لامپ، منظره‌ای خیره کننده خلق می‌کند. در مغازه‌های Magnificent Mile، هدایای دست‌ساز و سوغاتی‌های کریسمسی منحصر به فرد پیدا خواهید کرد. برای تجربه‌ای خاص، سوار بر چرخ‌وفلک Navy Pier شوید و از چشم‌انداز خیره‌کننده‌ی شهر در شب کریسمس لذت ببرید. 

سانفرانسیسکو، کریسمس کنار ساحل

اگر به دنبال کریسمسی متفاوت هستید، سانفرانسیسکو گزینه ای ایده آل است. در این شهر، می توانید هم از حال و هوای کریسمسی لذت ببرید و هم از تماشای ساحل و امواج اقیانوس آرام در زمستان بهره مند شوید. درخت کریسمس Union Square، یکی از زیباترین درخت های کریسمس در آمریکاست که با هزاران چراغ تزئین شده است. همچنین، گشت و گذار در Chinatown سانفرانسیسکو و تماشای تزئینات کریسمسی به سبک چینی، تجربه ای منحصر به فرد خواهد بود. کریسمس در سانفرانسیسکو، ترکیبی از سنت و نوآوری است. درخت کریسمس Union Square با تزئینات خیره‌کننده، شما را به دنیای قصه‌ها می‌برد. در Fisherman’s Wharf، از بوی خوش غذاهای دریایی و صدای خنده‌ی مردم، مست می‌شوید. برای تجربه‌ای متفاوت، به اسکله Ferry Building بروید و در بازار کریسمس کنار ساحل، میان محصولات محلی و دست‌ساز گشت بزنید.

واشنگتن دی.سی، کریسمسی در کنار کاخ سفید

کریسمس در پایتخت آمریکا، طعم و رنگ دیگری دارد. درخت کریسمس ملی، در مقابل کاخ سفید، هر سال با تزئینات خلاقانه، چشم ها را خیره می کند. گشت و گذار در موزه های اسمیتسونین، با نمایشگاه های ویژه کریسمس، کودکان را به وجد خواهد آورد. همچنین، تماشای مراسم نورپردازی کاخ سفید و ساختمان های دولتی، خاطره ای به یاد ماندنی از کریسمس در واشنگتن دی.سی را برای شما رقم خواهد زد.

پارک سیتی، یوتاب، کریسمس به سبک کوهستانی

اگر عاشق طبیعت و تفریحات زمستانی هستید، پارک سیتی، مقصد کریسمسی ایده آلی برای شماست. اسکی روی دامنه های برفی، سورتمه سواری، و پیاده روی در میان جنگل های پوشیده از برف، از تفریحاتی هستند که می توانید در پارک سیتی کریسمسی تجربه کنید. همچنین، شهر با درخت های کریسمس و چراغ های رنگارنگ تزئین شده و حال و هوای کریسمسی را به خوبی القا می کند.

نیواورلئان، کریسمس با طعم جاز

نیواورلئان، شهر موسیقی و جشن، کریسمس را هم به سبک خودش برگزار می کند. در این شهر، با رژه های خیابانی پر انرژی که با موسیقی جاز همراه هستند، نوای سرودهای کریسمسی به سبک گاسپل و غذاهای خوشمزه کریسمسی جنوبی، تجربه ای متفاوت و به یاد ماندنی خواهید داشت.  در نیواورلئان، کریسمس با ریتم جاز و طعم غذاهای خوشمزه جنوبی مخلوط می‌شود. خیابان‌های فرانسوی Quarter با تزئینات رنگارنگ و نورپردازی‌های خیره‌کننده، جشنی برپا می‌کنند. از تماشای رژه Santa Claus و گوش دادن به سرودهای کریسمس با سبک جاز لذت ببرید. در رستوران‌های محلی، غذاهای سنتی کریسمس مانند بوقلمون شکم‌پر و پای کدو حلوایی را امتحان کنید.

دنور، کریسمس کوهستانی

عاشق برف و ماجراجویی هستید؟ دنور، مقصد ایده‌آل کریسمس برای شماست. در کوه‌های راکی، سورتمه‌سواری کنید، آدم‌برفی بسازید و از تماشای مناظر برفی خیره‌کننده لذت ببرید. بعد از یک روز پر از فعالیت، کنار شومینه‌ی گرما‌بخشی بنشینید و با یک لیوان هات‌چاکلت داغ، کریسمسی به یادماندنی را بسازید. دنور، با چراغانی‌های خیابان‌های اصلی و بازارهای کریسمس دنج، حال و هوای جادویی این جشن را به خوبی القا می‌کند.  اگر عاشق طبیعت و ورزش‌های زمستانی هستید، دنور مقصد ایده‌آل شما برای کریسمس است. در کوه‌های راکی، به اسکی، اسنوبورد، یا سورتمه‌سواری بروید و از مناظر برفی خیره‌کننده لذت ببرید. در شب، به شهر برگردید و از بازارهای کریسمسی، نمایش‌های نورپردازی، و جشن‌های کریسمسی لذت ببرید.

چارلستون، کریسمس به سبک جنوبی

چارلستون، شهری ساحلی با معماری تاریخی و حال و هوای دوستانه‌ی جنوبی، برای گذراندن کریسمسی آرام و دل‌نشین، ایده‌آل است. خانه‌های ویکتوریایی با نورپردازی‌های ظریف تزئین شده‌اند و بازارهای کریسمس، پر از محصولات دست‌ساز و سوغاتی‌های محلی هستند. در خیابان King، اسب‌های درشکه با کلاه‌های بابانوئل، شما را به سفری خاطره‌انگیز می‌سازد.

سوانا، کریسمس با طعم جنوب

شهر سوانا در ایالت جورجیا، با خانه‌های قدیمی و باصفایش تزئین‌شده با چراغ‌های کریسمس، منظره‌ای فراموش‌نشدنی را در کریسمس به شما ارائه می‌دهد. در خیابان‌های سنگفرش‌شده‌ی این شهر قدم بزنید، از بازارهای کریسمسی خرید کنید، و از غذاهای خوشمزه جنوبی لذت ببرید.

گاهی، جزایر هاوایی، کریسمس زیر درختان نخل

کریسمس در جزایر هاوایی، با آب‌های فیروزه‌ای، شن‌های نرم ساحل، و نسیم گرم دریا، تجربه‌ای کاملا متفاوت از کریسمس‌های سنتی است. در این جزایر، به جای برف، با درختان نخل تزئین‌شده و گل‌های رنگارنگ کریسمس مواجه می‌شوید. از گشت‌وگذار در بازارهای محلی تا تماشای آتش‌بازی‌های کریسمسی، هاوایی کریسمسی به یادماندنی را برایتان رقم خواهد زد.

انتشار: 30 دی 1402 بروزرسانی: 30 دی 1402 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 593

به "کریسمس در آمریکا: سفری به سرزمین عجایب زمستانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کریسمس در آمریکا: سفری به سرزمین عجایب زمستانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید