آمادگی پلیس برای برقراری نظم و امنیت در ایام محرم

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، معاون عملیات انتظامی استان ایلام با اشاره به نزدیکی ایام محرم گفت : پلیس استان ایلام آمادگی کامل را برای برقراری امنیت در ایام محرم دارد.

آمادگی پلیس برای برقراری نظم و امنیت در ایام محرم

به گزارش خبرنگار از ،سرهنگ حمید فتاحی معاون عملیات انتظامی استان ایلام گفت: ماه محرم برای مسلمانان دنیا بخصوص شیعیان، نقطه عطف تاریخی و فرهنگی به شمار آمده و استعاره های فرهنگی این دهه از ارزش های معنوی و الهی والایی در میان محبان اهل بیت برخوردار است.

او ادامه داد: ماه محرم نمود ارزش های معنوی و فرهنگی اسلام است و احیاء و تداعی فلسفه قیام ابا عبدالله الحسین (ع) در این ایام برای اعتلای اسلام و حفظ ارزش های آن بسیار ضروری و مهم است.

فتاحی با بیان اینکه ایجاد فضای معنوی، امنیت مردم و حفظ ارزش های دینی در ایام محرم در اولویت است، توضیح داد: نیروی انتظامی باید کوشش کند تا محافل عزاداری حسینی به صورت باشکوه در سطح استان برگزار گردد.

او با بیان اینکه پلیس استان آمادگی کامل را برای برقراری امنیت در ایام محرم دارد گفت :جلسات و هماهنگی های لازم با هیات های مذهبی انجام گرفته و پلیس استان نیز با آمادگی کامل آماده تامین امنیت شهروندان در این ایام است.

معاون عملیات انتظامی استان ایلام اضافه نمود: با کمال افتخار در راستای تأمین نظم و امنیت و خدمتگزاری به مردم قدرشناس و ولایی با مشارکت و همراهی قاطبه عزاداران عزیز انجام وظیفه خواهیم کرد.

غ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 301

به "آمادگی پلیس برای برقراری نظم و امنیت در ایام محرم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی پلیس برای برقراری نظم و امنیت در ایام محرم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید