آمریکا 80 عضو خارجی داعش را از سوریه به عراق منتقل کرد

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، خبرگزاری رسمی سوریه گزارش داد نیروهای آمریکایی همزمان با عملیات ترکیه در شمال شرق سوریه، هشتاد نفر از عناصر خارجی داعش را به خاک عراق منتقل نموده اند.

آمریکا 80 عضو خارجی داعش را از سوریه به عراق منتقل کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) خاطرنشان کرد، نیروهای آمریکایی هشتاد عضو خارجی داعش را از داخل سوریه به عراق منتقل کردند.

این خبرگزاری گزارش داد نیروهای اشغالگر آمریکایی هشتاد عضو خارجی داعش را از زندان الشدادی در ریف جنوبی الحسکه به داخل عراق منتقل کردند.

این اقدام همزمان با عملیات نظامی ترکیه در مناطقی از سوریه در همجواری مرز با ترکیه انجام شده که محکومیت های بین المللی را به همراه داشته و قرار است به همین منظور وزیران خارجه کشورهای عربی به ریاست عراق جلسه فوق العاده تشکیل بدهند.

رسانه های سوریه روز آدینه تصاویری از فرار تعدادی از زندانیان داعشی را منتشر کردند که گفته می گردد از زندانی که فقط عناصر این گروهک در آن حبس بودند و هدف بمباران ترکیه نهاده شد گریخته اند.

عادل عبدالمهدی، نخست وزیر عراق روز آدینه به وزیر امور مهاجرین خود دستور داد یک مجتمع مسکونی برای پذیرش آوارگان اردوگاه الهول سوریه تدارک ببیند و همزمان پلیس مرزی را هم برای کنترل دقیق مرز با سوریه و اهتمام شدید برای ممانعت از نفوذ تروریست ها به داخل خاک عراق مامور نموده است.

م

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 1 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 400

به "آمریکا 80 عضو خارجی داعش را از سوریه به عراق منتقل کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکا 80 عضو خارجی داعش را از سوریه به عراق منتقل کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید