آیین نامه جدید جشنواره دانشجوی نمونه ابلاغ شد ، مهلت ثبت نام تا 4 آبان

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، مدیر کل فرهنگی وزارت بهداشت از ابلاغ آیین نامه و شیوه نامه جدید جشنواره دانشجوی نمونه خبر داد و گفت: آیین نامه جدید دانشجوی نمونه با تأیید وزیر بهداشت و وزیر علوم به دانشگاه های سراسر کشور ابلاغ شد.

آیین نامه جدید جشنواره دانشجوی نمونه ابلاغ شد ، مهلت ثبت نام تا 4 آبان

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، به نقل از مفدا، امیر للگانی، مدیرکل فرهنگی وزارت بهداشت با اشاره به تغییرات ایجاد شده در آیین نامه جدید گفت: به دلیل تغییرات ایجاد شده در آیین نامه جدید نسبت به آیین نامه قبلی ضروری است دانشجویان متقاضی شرکت در جشنواره دانشجوی نمونه حتماً آیین نامه و شیوه نامه اجرایی جدید را مطالعه و سپس برای ثبت نام اقدام کنند.

للـگانی یکی از مهمترین تغییرات ایجاد شده در آیین نامه جدید را اضافه کرده شدن بخش فناوری به بخش های جشنواره بیان نمود و افزود: در دوره های قبلی جشنواره امتیاز های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی برای ارزیابی دانشجویان در نظر گرفته می شد؛ با توجه به اهمیت دانشگاه های نسل سوم و انتظار از دانشجویان نمونه برای ورود به عرصه فناوری، این موضوع نیز به شاخص های ارزیابی اضافه شده است.

مدیر کل فرهنگی وزارت بهداشت در انتها تأکید کرد: بخش های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی نیز مورد تجدید نظر قرار گرفته و تغییراتی در شاخص ها و امتیاز های آن ها ایجاد شده است.

جشنواره دانشجوی نمونه هر سال به صورت مشترک بین وزارت بهداشت و وزارت علوم و با شرکت دانشجویان واجد شرایط در دانشگاه های دولتی، غیرانتفاعی و پژوهشگاه های تابعه وازرتین، پیام نور و فرهنگیان و ... برگزار می شود. در اختتامیه جشنواره که هر ساله با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزرای بهداشت و علوم برگزار می شود از 40 دانشجوی نمونه کشوری از هر دو وزارتخانه تقدیر می شود.

مهلت ثبت نام برای شرکت در جشنواره امسال از 20 مهرماه تا 4 آبان ماه تعیین شده است. علاقه مندان به شرکت در این جشنواره می توانند به سامانه https://nemooneh.behdasht.gov.ir/ مراجعه کرده و ثبت نام کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 آبان 1398 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 354

به "آیین نامه جدید جشنواره دانشجوی نمونه ابلاغ شد ، مهلت ثبت نام تا 4 آبان" امتیاز دهید

1 کاربر به "آیین نامه جدید جشنواره دانشجوی نمونه ابلاغ شد ، مهلت ثبت نام تا 4 آبان" امتیاز داده است | 3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیین نامه جدید جشنواره دانشجوی نمونه ابلاغ شد ، مهلت ثبت نام تا 4 آبان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید