اجرای بیش از 700 پروژه مسئولیت اجتماعی در سال 1400 ابلاغ شد

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، مدیر نظارت بر طرح های عمرانی مناطق نفت خیز شرکت ملی نفت ایران از تصویب و ابلاغ اجرای بیش از 700 پروژه مسئولیت اجتماعی در هیئت مدیره این شرکت اطلاع داد.

اجرای بیش از 700 پروژه مسئولیت اجتماعی در سال 1400 ابلاغ شد

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی نفت ایران، بابک دارابی با اشاره به برنامه های تدوین شده در حوزه عمل به مسئولیت های اجتماعی، اظهار کرد: بر اساس برنامه از سال 92 تا 99، 2082 پروژه با اعتبار 3800 میلیارد تومان و با سر فصل های آموزشی، ورزشی، بهداشتی، راه، آبرسانی، برق رسانی، هادی روستایی و خدماتی با نگرش مثبت به مناطق نفت خیز و جامعه پیرامونی تعریف شد.

وی اضافه نمود: سال جاری نیز اجرای 300 پروژه برنامه ریزی شده بود که تا به امروز پیروز شدیم 324 پروژه را با اعتباری حدود 2 هزار میلیارد ریال تکمیل و به بهره برداری برسانیم.

به گفته مدیر نظارت بر طرح های عمرانی مناطق نفتخیز شرکت ملی نفت ایران، 324 پروژه تکمیل شده شامل 26 پروژه آموزشی، 52 پروژه ورزشی، 133 پروژه بهداشتی و درمانی، 6 پروژه راه مواصلاتی روستایی، 6 پروژه آبرسانی، 97 طرح هادی روستایی و 4 طرح خدماتی بوده است.

دارابی ادامه داد: ابتدای سال جاری برنامه مدونی تنظیم شد تا بتوانیم افزون بر این پروژه ها، براساس نیازمندی های دیده شده، پروژه هایی تازه در مناطق نفت و گازخیز تعریف گردد که با هماهنگی های صورت گرفته با دستگاه های بهره بردار، اجرای حدود 700 پروژه از سوی هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران مصوب و ابلاغ شد؛ از این رو سال آینده شاهد اجرایی شدن این پروژه ها با هماهنگی دستگاه های ذیربط خواهیم بود.

وی با بیان اینکه پروژه های تعریف شده برای اجرا در سال آینده می تواند نقش موثری در افزایش سرانه بهداشتی، خدماتی، ورزشی و طرح های هادی روستایی در مناطق نفت و گازخیز داشته باشند، توضیح داد: اجرای پروژه های مسئولیت های اجتماعی از محل 4 درصد طرح های EPD و EPC که مورد تاکید وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران است نیز از مواردی است که از سوی مدیریت یاری به عمران پیگیری می گردد و آمادگی کامل برای اجرای آنها وجود دارد.

به گفته مدیر نظارت بر طرح های عمرانی مناطق نفت خیز شرکت ملی نفت ایران، قرار است ظرف 20 روز آینده، ریزپروژه های آنها که قرار است از محل 4 درصد طرح های نگهداشت و افزایش توان فراوری نفت اجرایی گردد، اعلام گردد تا بتوانیم نسبت به ابلاغ و اجرایی شدن این پروژه ها و تکمیل آنها در یک بازه زمانی بسیار کوتاه، اقدام های لازم انجام دهیم.

دارابی اظهار امیدواری کرد که مدیریت نظارت بر طرح های عمرانی مناطق نفت خیز، بتواند سال آینده با برنامه ریزی دقیق تر، جامع تر و کامل تر در خدمت مردم مناطق نفت خیز و محروم باشد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 22 اسفند 1399 بروزرسانی: 22 اسفند 1399 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 1384

به "اجرای بیش از 700 پروژه مسئولیت اجتماعی در سال 1400 ابلاغ شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای بیش از 700 پروژه مسئولیت اجتماعی در سال 1400 ابلاغ شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید