ارائه آموزش های امدادی در خانه های هلال خراسان جنوبی

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، خبرنگاران/خراسان جنوبی معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی اظهار کرد: آموزش های امدادی به 2100 نفر در خانه های هلال این جمعیت ارائه می گردد.

ارائه آموزش های امدادی در خانه های هلال خراسان جنوبی

جهت دریافت خدمات پتینه کاری چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

مسلم حسینی امروز سه شنبه 28 مرداد به رسانه های گروهی گفت: آموزش مردم یکی از اهداف ویژه اجرای این طرح بوده که همزمان با سراسر کشور در خراسان جنوبی هم اجرا می گردد.

به گزارش خبرنگاران، وی با بیان اینکه در فاز اول اجرای این طرح آموزش های مربوط در 21 خانه هلال شروع می گردد، بیان نمود: هر خانه هلال طی مرداد و شهریور امسال 10 دوره آموزشی برگزار می نماید.

وی اضافه کرد: در مجموع تا خاتمه اجرای فاز اول طرح بیش از 2100 نفر در قالب 210 دوره آموزش های لازم را فرا می گیرند.

معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی اظهار کرد: این آموزش ها برای رده سنی بچه ها، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار می گردد.

وی با بیان اینکه این طرح سرفصل های مصوب کشوری دارد گفت: آموزش های حضوری شامل مباحث امداد و یاری های اولیه، مباحث آمادگی در برابر مخاطرات با تاکید بر سیل و زلزله از جمله محورهای مد نظر برای اجرای طرح است.

حسینی با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی در برگزاری این دوره ها توضیح داد: در راستای جلوگیری از شیوع کرونا دوره های آموزشی با حضور حداکثر 10 نفر و در فضای باز برگزار می گردد.

وی با بیان اینکه قبل از برگزاری دوره ها، فرم های خوداظهاری به شرکت کننده ها ارائه می گردد، گفت: یک ناظر بهداشتی نیز به وسیله معاونت بهداشت و درمان هلال احمر بر فرایند شرایط برگزاری دوره نظارت خواهد نمود.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این طرح بیان نمود: ایجاد تاب آوری و آمادگی جامعه در برابر حوادث و کاهش آسیب ها و اثرات حوادث از جمله اهداف ارایه آموزش ها است.

معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: همچنین در نظر داریم این افراد را به گذراندن دوره های پیشرفته تر امدادی راهنمایی تا متقاضیان را برای عضویت داوطلب در این جمعیت آماده کنیم.

وی با بیان اینکه در خاتمه دوره به شرکت کنندگان گواهینامه اعطا می گردد، یادآور شد: قرار است طی این طرح با آنالیز میزان یادگیری افراد قبل از دریافت آموزش ها و مقایسه آنها بعد از دریافت آموزش ها کارایی طرح سنجیده گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 1024

به "ارائه آموزش های امدادی در خانه های هلال خراسان جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارائه آموزش های امدادی در خانه های هلال خراسان جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید