ارتش آمریکا اعزام هزاران نیروی نظامی به خاورمیانه را آنالیز می نماید

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، شماری از مقامهای آمریکا که خواستند نامشان فاش نشود، به خبرگزاری رویترز گفتند که ایالات متحده در حال آنالیز اعزام هزاران نیروی نظامی اضافی به خاورمیانه به منظور بازدارندگی در برابر ایران است.

ارتش آمریکا اعزام هزاران نیروی نظامی به خاورمیانه را آنالیز می نماید

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

اما به گفته این مقامات هنوز تصمیمی در این باره اتخاذ نشده است و شرایط همچنان متغیر است.

این مقامهای آمریکایی مدعی شدند که اطلاعات بدست آمده ظرف یکماه گذشته نشان می دهد ایران موقعیت نیروها و تسلیحات خود را تغییر داده است.

این در حالی است که پنتاگون روز چهارشنبه قویاً گزارش مجله وال استریت مبنی بر اعزام 14 هزار نیروی نظامی اضافی به منطقه خاورمیانه را تکذیب کرد.

در همین ارتباط، قانونگذاران روز پنج شنبه جان رود، مرد شماره سه پنتاگون، را مورد سؤال قرار دادند که آیا اعزام نیروهای نظامی بیشتر به منطقه خاورمیانه در دست آنالیز است یا خیر.

جان رود در این باره گفت: بر مبنای آنچه که با نگرانی شاهدش هستیم، این احتمال وجود دارد که به تنظیم و تعدیل موقعیت نیروهای خود احتیاج پیدا کنیم. وی در ادامه اضافه کرد: ما همواره در حال آنالیز [اوضاع] هستیم و در واقع، بر مبنای شرایط تهدید آمیز در خاورمیانه ما مراقب و مواظب هستیم و وزیر دفاع به من گفته است که در صورت لزوم میخواهد در شرایط نیروهایمان در آن منطقه تغییراتی ایجاد کنیم.

لازم به ذکر است که قانونگذاران با اعلام عدم کفایت پاسخهای جان رود، خواهان شرح مارک اسپر وزیر دفاع آمریکا در این باره شدند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 537

به "ارتش آمریکا اعزام هزاران نیروی نظامی به خاورمیانه را آنالیز می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارتش آمریکا اعزام هزاران نیروی نظامی به خاورمیانه را آنالیز می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید