استان قم در شرایط قرمز کرونا واقع شده است

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، استاندار قم گفت: براساس تقسیم بندی ستاد مبارزه با کرونا، استان قم همچنان در شرایط قرمز واقع شده است.

استان قم در شرایط قرمز کرونا واقع شده است

به گزارش شفقنا، بهرام سرمست پس از شرکت در ویدئو کنفرانس رئیس جمهور با استانداران گفت: در تقسیم بندی ستاد مبارزه با کرونا 132 شهرستان در شرایط کم خطر و سفید،255 شهرستان در شرایط زرد و 61 شهرستان در شرایط قرمز نهاده شده است.

او با تقسیم بندی ستاد مبارزه با کرونا بر اساس میزان تهدید ویروس کرونا در استان های کشور استان قم بر اساس آمار تعداد بستری ها در بیمارستان همچنان در شرایط قرمز نهاده شده است.

استاندار قم مصوبات جلسه دو ساعت و نیمه امروز رئیس ستاد مبارزه با کرونا برای شهرستان های سفید اظهار داشت و گفت: چگونگی گشایش در امور آموزش و پرورش، بنگاه های زودبازده، شرایط اجاره نامه های مستاجر و موجر، برگزاری مراسم شبهای قدر و بازگشایی مساجد و اماکن متبرکه در شهرستان های کم خطر مورد آنالیز نهاده شد.

او همچنین گفت: جزئیات مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا را به محض ابلاغ اطلاع رسانی خواهد شد.

محمدرضا قدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم پس از این کنفرانس گفت: در حال حاضر 150 بیمار بستری در بیمارستان های استان هستند که 45 نفر از این تعداد بدحال و در آی سی یو بستری هستند.

منبع: فرارو
انتشار: 11 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 907

به "استان قم در شرایط قرمز کرونا واقع شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استان قم در شرایط قرمز کرونا واقع شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید