اسدی: ظاهراً محکوم به ضرر کردن از داوری هستیم، چه کسی 3 امتیازمان مقابل فولاد را می دهد؟

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، مربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم از اشتباهات داوری ملاقات با فولاد خوزستان گلایه کرد.

اسدی: ظاهراً محکوم به ضرر کردن از داوری هستیم، چه کسی 3 امتیازمان مقابل فولاد را می دهد؟

از وبلاگ کسب و کار دیدن فرمایید و کلی مقاله و خبر جالب مطالعه نمایید.

به گزارش خبرنگاران، مرتضی اسدی در گفت وگو با روابط عمومی باشگاه پارس جنوبی، درباره ملاقات تیمش مقابل فولاد خوزستان بیان کرد: بازی خیلی خوبی مقابل فولاد انجام دادیم و تیم سرتر میدان بودیم. آنهایی که بازی را دیدند، می توانند به این مسئله اذعان نمایند که حق مان شکست نبود. متأسفانه از موقعیت های پرتعدادی که داشتیم، استفاده نکردیم؛ ضمن اینکه اشتباهات داوری هم باعث شد تا یک شکست تلخ را تجربه کنیم.

وی درباره اشتباهات محمدرضا اکبریان در بازی روز گذشته (دوشنبه) تأکید کرد: نمی دانم واقعاً تا کِی باید از داوری ضرر کنیم؟ این همه اشتباه مگر امکان پذیر است؟ در بازی دیروز توپی که به کرنر رفت و منجر به گل فولاد شد، اصلاً کرنر نبود. ضمن اینکه پنالتی روی رضا خالقی فر هم خطای پشت محوطه جریمه گرفته شد. این دو صحنه را کارشناسان داوری هم در برنامه فوتبال برتر شب گذشته تأیید کردند و تعیین شد که بازهم حق ما از داوری خورده شده است.

مربی پارس جنوبی ادامه داد: وقتی گل فولاد در شرایط درست زده نشده و پنالتی مان را هم نگرفتند. یعنی سه امتیاز را مُفت از چنگ ما در آوردند. اینقدر راحت حق ما خورده می گردد و در بازی های گذشته نیز همیشه این اتفاقات اتفاق افتاده است. من نمی دانم چرا این اتفاقات می افتد؟ انگار ما محکوم به ضرر کردن از داوری هستیم. ما خودمان به اندازه کافی مشکل داریم و همه از مسائل اقتصادی و پشتیبانی تیم ما باخبر هستند. همه می دانند با چه شرایطی به سفر می رویم و تیم مان را به زمین می فرستیم. خواهشاً دیگر داوران حق مان را بدهند.

اسدی گفت: وقتی می بینیم با این سختی های بسیار کار می کنیم و داوران هم سوت های اشتباه به ضررمان می زنند، اذیت می شویم. شک نداریم که داوران سهواً چنین اشتباهاتی انجام می دهند و هرگز کسی را متهم نمی کنیم، اما گاهی اوقات اتفاقاتی می افتد که آدم حسرت می خورد. این امتیازات می تواند سرنوشت تیم ها را عوض کند و به همین خاطر از داوران می خواهم با دقت بیشتری کارشان را جلو ببرند تا در آینده شاهد کاهش اشتباهات باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 552

به "اسدی: ظاهراً محکوم به ضرر کردن از داوری هستیم، چه کسی 3 امتیازمان مقابل فولاد را می دهد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسدی: ظاهراً محکوم به ضرر کردن از داوری هستیم، چه کسی 3 امتیازمان مقابل فولاد را می دهد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید