اعتبار میلیاردی راهداری کشور برای پل جیرفت-بلوک

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی از اختصاص 9میلیارد تومان اعتبار برای احداث پل بزرگ محور جیرفت -بلوک خبرداد.

اعتبار میلیاردی راهداری کشور برای پل جیرفت-بلوک

به گزارش خبرنگار ، یحیی کمالی پور نماینده مردم جیرفت وعنبرآباد در مجلس با اشاره به مشکل تردد خودرو ها و مسافران از محل آبنمای باغباغوییه در محور ارتباطی جیرفت به بلوک گفت:این محور یکی از محور های پر تردد شهرستان جیرفت است که این شهرستان را به بخش اسماعیلی، شهرستان فاریاب و در نهایت استان هرمزگان متصل می نماید.

او اضافه کرد:با تمام کوشش های اجرا شده سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور 9میلیارد تومان اعتبار برای ساخت یک پل 100متری در ابن محل اختصاص داد.

کمالی پور اعلام کرد: امید داریم با ساخت پل زمینه تردد ایمن خودرو ها، مردم و مسافران فراهم گردد.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان با جدیت این پروژه را دنبال می نماید، گفت:امیدواریم تا خاتمه سال جاری این پل به بهره برداری رسیده و زیر بار ترافیک برود.

او تاکید نمود:هر ساله با آغاز فصل زمستان و شدت بارندگی ها در بالادست رودخانه باغباغوییه جیرفت این آبنما مسدود و ساعت ها مردم و مسافران به علت شدت سیلاب نمی توانستند از این محور تردد نمایند.

ح

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 6 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 234

به "اعتبار میلیاردی راهداری کشور برای پل جیرفت-بلوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتبار میلیاردی راهداری کشور برای پل جیرفت-بلوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید