انعقاد 29 قرارداد پژوهشی بین دانشگاه امام خمینی(ره) با شرکت های صنعتی در سال گذشته

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه امام خمینی(ره) با اشاره به ارتباط این دانشگاه با صنعت گفت: در سال گذشته 29 قرارداد پژوهشی با شرکت های صنعتی بسته شده که بالغ بر 2 میلیارد پانصد میلیون تومان رکورد داشته است.

انعقاد 29 قرارداد پژوهشی بین دانشگاه امام خمینی(ره) با شرکت های صنعتی در سال گذشته

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

مهدی زندیه، معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) در مصاحبه با خبرنگار خبرنگاران، با اشاره به شاخص کارآفرینی دانشگاه گفت: دانشگاه ما رابطه خوبی با پارک علم و فناوری استان قزوین دارد و همچنین مرکز رشد دانشگاه موقعیت خیلی خوبی دارد.

زندیه مطرح نمود: در این دانشگاه غرفه ها و دفاتری در اختیار شرکت های دانش بنیان استان گذاشته شده و گروهی از محققان و اساتید دانشگاه به مراکز صنعتی و تحقیقاتی رفت و آمد دارند. دانشجویان همراه با اساتید جهت ارتباط بهتر با صنعت، همکار و پروژه تحقیقاتی انجام می دهند. این رفت و آمد ها باعث می گردد دانشجویان جذب کارگاه و مراکز صنعتی شوند. به ویژه نخبگان و برای کسانی که در امر پژوهش موقعیت خوبی دارند فرصت خوبی برای اشتغال ایجاد می گردد.

وی در ادامه مطرح نمود: با توجه به اینکه استان قزوین منطقه صنعتی است و حدود 10 شهرک صنعتی در این استان وجود دارد، ما در این زمینه ارتباط بسیار خوبی با صنعت و جامعه داریم. 29 قرارداد پژوهشی در سال 98 با شرکت های صنعتی بسته شده است که بالغ بر 2 میلیارد پانصد میلیون تومان رکورد داشته که نسبت به سال 97 افزایش داشته است.

زندیه با اشاره به پذیرش محققان پسادکترا در دانشگاه گفت: از دوسال پیش تا به امروز میزبان محققان پسادکترا در رشته های مختلف در دانشگاه هستیم و از این طرح هم استقبال شده است. در این راستا، شیوه نامه ای در هیئت رئیسه تصویب شده و از مهر ماه تسهیلاتی به این طرح اضافه شد تا امکانات خوبی در اختیار آنان قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 820

به "انعقاد 29 قرارداد پژوهشی بین دانشگاه امام خمینی(ره) با شرکت های صنعتی در سال گذشته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انعقاد 29 قرارداد پژوهشی بین دانشگاه امام خمینی(ره) با شرکت های صنعتی در سال گذشته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید