ایزدی: سفر ترامپ به پایگاه نظامی در افغانستان مصرف انتخاباتی دارد، این رفت و آمد ها هدفی جز دخالت در امور خاورمیانه ندارد

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، یک کارشناس مسائل آمریکا با بیان اینکه روز شکرگزاری سال آینده بعد از انتخابات 2020 در آمریکا خواهد بود، گفت: بر این اساس فرصت پیش رو آخرین فرصتی است که ترامپ می تواند با سربازان آمریکایی عکس یادگاری بگیرد و در پوستر های انتخاباتی از آن استفاده کند.

ایزدی: سفر ترامپ به پایگاه نظامی در افغانستان مصرف انتخاباتی دارد، این رفت و آمد ها هدفی جز دخالت در امور خاورمیانه ندارد

با وبسایت گردشگری آژانس مسافرتی همراه باشید.

فواد ایزدی، کارشناس مسائل آمریکا در مصاحبه با خبرنگار سیاسی خبرنگاران، در مورد سفر از پیش مشخص نشده ترامپ به پایگاه نظامی بگرام در افغانستان گفت: سفر ترامپ به افغانستان در روز شکرگزاری یعنی روزی که شبیه عید نوروز ماست و خانواده ها به ملاقات یکدیگر می فرایند معانی زیادی دارد.

وی اضافه نمود: اینکه ترامپ از واشنگتن تا افغانستان 14 ساعت در هواپیما بماند و فقط دو ساعت در پایگاه نظامی حضور پیدا کند و دوباره همین مسافت را به کشور خود برگردد نشان دهنده آن است که این اقدام تا چه حد برای ترامپ اهمیت و مصرف انتخاباتی داشته است.

ایزدی با بیان اینکه روز شکرگزاری سال آینده بعد از انتخابات 2020 در آمریکا خواهد بود، گفت: بر این اساس فرصت پیش رو آخرین فرصتی است که ترامپ می تواند با سربازان آمریکایی عکس یادگاری بگیرد و در پوستر های انتخاباتی از آن استفاده کند.

این کارشناس مسائل آمریکا ادامه داد: از طرف دیگر مردم آمریکا نسبت به محیط های نظامی و حضور سربازان و فرزندان خود در این محیط ها نگرانی و دغدغه دارند و اینکه رئیس جمهور کشور در کنار آن ها آن هم در روز شکرگزاری غذا بخورد و با آن ها خوش و بش کند شانس پیروزی ترامپ در انتخابات پیش رو و در بین خانواده های آمریکایی را بالا خواهد برد.

وی اضافه نمود: در کنار این اتفاق ترامپ یک قول دیگر نیز داده بود که آن هم رنگ و بوی تبلیغاتی دارد مبنی بر اینکه نیرو های آمریکایی را از افغانستان خارج خواهد نمود البته تحقق این وعده به دلایلی عملیاتی نشد و به جای آن بحث کاهش نیرو های آمریکایی در افغانستان بر زبان افتاد که قطعا تاریخ مصرف آن تا انتخابات 2020 اعتبار دارد.

ایزدی در ادامه به سفر هفته گذشته مایک پنس، معاون رئیس جمهور آمریکا به پایگاه نظامی ایالات متحده در عراق اشاره نمود و گفت: این رفت و آمد در منطقه هدفی جز دخالت در امور عراق و خاورمیانه را ندارد به هر حال آبروی آمریکا در سوریه رفته است و کرد های سوری که سال ها با آمریکا کار کردند در این بازه زمانی آمریکا تاریخ انقضا آن ها را بیان کرد و آن ها را در برابر حملات ترکیه به حال خود رها کرد در حقیقت رفتن پنس به کردستان عراق نوعی دلجویی از این کرد ها بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 دی 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 519

به "ایزدی: سفر ترامپ به پایگاه نظامی در افغانستان مصرف انتخاباتی دارد، این رفت و آمد ها هدفی جز دخالت در امور خاورمیانه ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایزدی: سفر ترامپ به پایگاه نظامی در افغانستان مصرف انتخاباتی دارد، این رفت و آمد ها هدفی جز دخالت در امور خاورمیانه ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید