باشگاه استقلال: مشکل پرداخت پول، اصلی ترین موضوعی است که استراماچونی با باشگاه بحث دارد

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال، مشکل پرداخت پول را اصلی ترین موضوعی دانست که آندره آ استراماچونی بر سر آن با باشگاه اختلاف دارد.

باشگاه استقلال: مشکل پرداخت پول، اصلی ترین موضوعی است که استراماچونی با باشگاه بحث دارد

به گزارش خبرنگاران، حامد حاجیلو، مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال درباره شرایط بازگشت آندره آ استراماچونی گفت: ما در حال رایزنی با استراماچونی و وکلای او هستیم. سلطانی نماینده باشگاه استقلال با حضور مستمر خود، با استراماچونی و وکیل او در حال مذاکره است و آقای خلیل زاده هم راهی ترکیه شد تا مشکل پرداخت پول، هرچه سریع تر حل گردد و بتوانیم استراماچونی را کنار خود داشته باشیم.

وی در مورد دغدغه اصلی سرمربی ایتالیایی آبی پوشان شرح داد: مشکل پرداخت پول، اصلی ترین موضوعی است که استراماچونی با باشگاه بحث دارد که اگر حل گردد، او با اولین پرواز به ایران می آید و هدایت تیم را بر عهده می گیرد. مبلغی که باشگاه استقلال به آن در مفاد قرارداد پایبند بوده است، باید پرداخت گردد و به حساب شخصی او در ایتالیا بیاید.

استراماچونی گفته است پس از حل مشکل پرداختی، به تهران می آید و مسئله ای برای هدایت تیم نخواهد داشت.، مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال درباره سایر موضوعاتی که باعث فسخ قرارداد استراماچونی شده است، این جمله را گفت و گفت: مسائلی که در روزهای اخیر مطرح شده، وجود دارد، اما اصلی ترین موضوع مشکل مالی است. استراماچونی پس از حل کامل این مشکل و با اجازه وکیلش به ایران بازمی گردد.

حاجیلو درمورد بازگشت احتمالی استراماچونی به کشور گفت: بسیار امیدواریم که این اتفاق بیفتد و با کمک وزارت ورزش و جوانان، وزارت امور خارجه و سایر مسئولان، تلاش می کنیم موضوع را حل کنیم. این مشکل بزرگ در صنعت ما هم وجود دارد و موارد مختلف کشور، گریبان گیر تحریم های ظالمانه آمریکا هستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 558

به "باشگاه استقلال: مشکل پرداخت پول، اصلی ترین موضوعی است که استراماچونی با باشگاه بحث دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باشگاه استقلال: مشکل پرداخت پول، اصلی ترین موضوعی است که استراماچونی با باشگاه بحث دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید