ترامپ اولین برگ را علیه بایدن رو کرد

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، ایسنا نوشت: رئیس جمهوری آمریکا گفته که معاون اوباما و کاندیدای ریاست جمهوری 2020 باید بابت معاملات تجاری پسرش با چینی ها پاسخ دهد.

ترامپ اولین برگ را علیه بایدن رو کرد

به گزارش پایگاه خبری هیل، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در مصاحبه با شبکه خبری فاکس نیوز گفت: صد در صد این اتفاق باید بیفتد. این شرم آور است. بعد جو بایدن، معاون اوباما، رئیس جمهور سابق می گوید که چین رقیب ما نیست. چین یک رقیب بزرگ برای ماست. آنها می خواهند زمام امور جهانی را به دست بگیرند.

پیتر شوایزر نویسنده کتاب امپراتوری های مخفی: چگونه کلاس سیاسی آمریکا فساد و ثروت دوستان و خانواده را مخفی می نماید هانتر بایدن، پسر جو بایدن را به کسب مال فراوان به وسیله معاملات مشکوک تجاری با چین متهم نموده است.

وی در این کتاب که در 2018 منتشر شد، نوشته بود: معاون باراک اوباما، رئیس جمهوری سابق آمریکا درباره مسائل بسیار حساسی با چینی ها از جمله در باره مساله دریای چین جنوبی، تجارت، انتقال فناوری و سایر مسائل در حال مصاحبهست. کمی پس از آنکه آنها به آمریکا بازگشتند، کمپانی پسر بایدن مبلغ یک میلیارد دلار از دولت چین به صورت خصوصی دریافت می نماید. ما راهی برای کشف این مساله نداریم چون این مسائل مخفی هستند.

بایدن و شرکایش گفته های این نویسنده را رد نموده و وی را متهم کردند که با انگیزه های سیاسی این مطالب را نوشته است.

310311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 2 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 139

به "ترامپ اولین برگ را علیه بایدن رو کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ اولین برگ را علیه بایدن رو کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید