ترامپ تحقیقات روسیه را کودتای نافرجام خواند

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، در حالی که دادستان کل آمریکا به تحقیقات درباره جاسوسی اف بی آی از دونالد ترامپ وعده داده است، رئیس جمهوری آمریکا تحقیقاتی که درباره ارتباطات ادعایی با روسیه است کودتا توصیف کرد.

ترامپ تحقیقات روسیه را کودتای نافرجام خواند

دو هفته پس از جمع بندی تحقیقات بازرس رابرت مولر درباره مداخله روسیه در انتخابات ریاست جمهوری 2016 که ظاهرا دونالد ترامپ را مبرا دانست، به نظر نمی رسد رئیس جمهوری آمریکا چندان آرام و قرار گرفته باشد.

دونالد ترامپ از این تحقیقات به عنوان کودتای نافرجام یاد کرد که هدفش برکناری یک رئیس جمهوری بوده است. او در کاخ سفید به خبرنگاران گفت: آنچه آنها انجام دادند خیانت بود؛ آنچه آنها انجام داند وحشتناک بود؛ آنچه آنها انجام دادند علیه قانون اساسی ما بود.

اظهارات گزنده ترامپ به تئوری توطئه راست ها مبنی بر این که تحقیقات ضد روسیه ساخته و پرداخته دموکرات ها بود تا پیروزی ناگهانی ترامپ در انتخابات 2016 را ملغی کند، دامن می زند.

در همین حال ویلیام بار، دادستان کل آمریکا در جلسه کنگره تاکید کرد تحقیقاتی درباره ادعای جاسوسی علیه ترامپ از سوی اداره تحقیقات فدرال آمریکا (اف بی آی) انجام خواهد داد. ویلیام بار در کمیته سنا گفت: جاسوسی از یک کارزار سیاسی مساله بزرگی است. از نظر من جاسوسی رخ داده است.

اپوزیسیون دموکرات واکنش تندی به اظهارات ویلیام بار نشان داد. چاک شومر، رهبر اقلیت سنا در پیامی توییتری نوشت: دادستان کل باید فورا اظهاراتش را اصلاح کند یا مدارک مشخصی در حمایت از سخنانش ارائه بدهد. بیان تئوری های توطئه جایگاه دادستانی کل را تضعیف می کند. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 14 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 111

به "ترامپ تحقیقات روسیه را کودتای نافرجام خواند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ تحقیقات روسیه را کودتای نافرجام خواند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید