ترامپ: در ایالت های دموکرات ها جلو بودم اما تک تک ناپدید شدند!

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، تهران (پانا)-در حالی که انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با رقابت شانه به شانه جو بایدن و دونالد ترامپ در شش ایالت پیش می رود که هنوز نمی توان برنده این انتخابات بسیار رقابتی و نزدیک را معین کرد.

ترامپ: در ایالت های دموکرات ها جلو بودم اما تک تک ناپدید شدند!

به گزارش ایسنا، به نقل از یورونیوز، شمارش آرا در ایالت های میشیگان، جورجیا، نوادا، کارولینای شمالی، پنسیلوانیا و ویسکانسین همچنان ادامه دارد و این شش ایالت رئیس جمهوری آینده ایالات متحده آمریکا را معین می نمایند.

هم اکنون بایدن در سه ایالت از این شش ایالت پیش است و ترامپ نیز در سه ایالت دیگر پیشتازی خود را حفظ نموده است.

از سوی دیگر هفتمین ایالتی که هنوز آرای آن به طور کامل شمرده نشده، آریزونا است اما باتوجه به فاصله سه درصدی باقی مانده و فزونی جو بایدن با شمارش بیش از 80 درصد آرا، به نظر می رسد 11 رای الکترال این ایالت در سبد بایدن قرار گیرد.

ترامپ در دو توییت به جابجایی آرا در سه ایالت اعتراض کرد و نوشت: در هر سوراخی در پنسیلوانیا، ویسکانسین و میشیگان دنبال پیدا کردن رای برای بایدن هستند. این برای کشورمان بسیار بد است.

وی در توییت دیگری نوشت: سخت کوشش می نمایند تا 500 هزار رای پیشتازی او را در پنسیلوانیا از بین ببرند- به زودی. به همین ترتیب در میشیگان و جاهای دیگر.

دونالد ترامپ در توییتی به ایالت هایی اشاره نمود که در آن ها پیشتاز بود اما بایدن در حال حاضر جلو افتاده و گفت که دیشب در ایالت های تحت کنترل دموکرات ها پیش افتاده بودم اما به طرز معجزه آسایی تک تک آن ها ناپدید شدند. بسیار عجیب است.

توییتر پس از انتشار این مطلب از سوی رئیس جمهوری آمریکا، به آن برچسب زد و نوشت: بعضی یا تمام محتوای به اشتراک گذاشته شده در این توییت مورد مناقشه بوده و ممکن است در خصوص انتخابات یا روش های مدنی دیگر گمراه نماینده باشد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 14 آذر 1399 بروزرسانی: 14 آذر 1399 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 1192

به "ترامپ: در ایالت های دموکرات ها جلو بودم اما تک تک ناپدید شدند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: در ایالت های دموکرات ها جلو بودم اما تک تک ناپدید شدند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید