ترکی: بازی پرسپولیس - داماش باید لغو گردد، هیئت رئیسه فوتبال را بچلانید 10 درصد از آن فوتبال بیرون نمی آید

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، محسن ترکی، پیشکسوت داوری فوتبال کشورمان تأکید کرد که دیدار تیم های پرسپولیس و داماش گیلانیان به دلیل تأخیر بیش از اندازه باید لغو گردد.

ترکی: بازی پرسپولیس - داماش باید لغو گردد، هیئت رئیسه فوتبال را بچلانید 10 درصد از آن فوتبال بیرون نمی آید

به گزارش خبرنگاران، محسن ترکی درباره اتفاقات پیش آمده در بازی تیم های پرسپولیس و داماش گیلانیان و اعتراض باشگاه داماش به عدم حضور طرفدارانش در استادیوم و جنجال های پیش آمده، گفت: این موضوع واقعاً جای تأسف دارد. اگر ذره ای به تیم داماش احترام می گذاشتند این اتفاقات پیش نمی آمد. جلسه قبل از بازی را برای همین چیزها گذاشته اند و در آن تمام صحبت ها در مورد مسائل این چنینی انجام شود. فکر می کنم نزدیک به 15 الی 20 نفر از فدراسیون فوتبال به اهواز رفته اند، اما نمی دانیم آنجا چه کار می کردند.

وی اضافه کرد: از فدراسیون فوتبال آدم می برند تا فقط مدال را داخل سینی بگذارد و روی سکو ببرد. این افراد از صبح کجا بودند؟! اگر نیروی انتظامی نتوانسته طرفداران را کنترل کند باید این موضوع آنالیز شود. باید آنالیز نمایند چه کسانی کوتاهی نموده اند. من معتقدم در نهایت همه این بی نظمی ها به فدراسیون فوتبال باز می شود. این اتفاقات سوءمدیریت است. آقایان رفته اند که فقط جشنی برگزار نمایند. گفته اند پیک نیک است می رویم و می آییم. من حق را به باشگاه داماش می دهم.

کارشناس داوری کشورمان در مورد قوانین مربوط به لغو بازی نیز، توضیح داد: در قوانین هم مهمترین مسئله حفظ امنیت زمین و سکوهاست. این موضوع به چهارچوب زمین هم مربوط نمی شود و از داوران می خواهند اگر تنش روی سکوها هم بود بازی را لغو نمایند. به نظرم این مسابقه شرایط انجام را نداشت. ما دیدیم که دو مرتبه بازیکنان برای گرم کردن وارد زمین شدند، اما هر بار بازی به دلایلی شروع نشد. فکر می کنم برای بار سوم دیگر نباید این اتفاق بیفتد و بازی باید لغو شود. وقتی سیاسیون در فوتبال دخالت می نمایند، همین می شود!

وی خاطر نشان کرد: نماینده مجلس هزار و یک کار دارد، اما درباره فوتبال حرف می زند. شش ماه تا یک سال تا انتخابات مجلس باقی مانده است و نماینده به همین خاطر در فوتبال ورود می نماید و این می شود نتیجه آن. اگر ما درست برخورد می کردیم الان مدیرعامل یک تیم نمی گفت ما بازی نمی کنیم. همه چیز برای طرفدار است، فیفا هم فوتبال را برای طرفداران برگزار می نماید. تمام این اتفاقات به خاطر سوء مدیریت فوتبال است. اگر هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال را بچلانید 10 درصد از آن فوتبال بیرون نمی آید. ما در هیئت رئیسه فقط آقای اصفهانیان و ممبینی را به عنوان افراد فوتبالی داریم که آنها هم زیاد در امور دخالت داده نمی شوند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 150

به "ترکی: بازی پرسپولیس - داماش باید لغو گردد، هیئت رئیسه فوتبال را بچلانید 10 درصد از آن فوتبال بیرون نمی آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترکی: بازی پرسپولیس - داماش باید لغو گردد، هیئت رئیسه فوتبال را بچلانید 10 درصد از آن فوتبال بیرون نمی آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید