توضیحات وزیر راه و شهرسازی درباره حسینیه سعادت آباد

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، وزیر راه و شهرسازی درباره تغییر کاربری زمین حسینیه در سعادت آباد توضیحاتی داد.

توضیحات وزیر راه و شهرسازی درباره حسینیه سعادت آباد

محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در گفت وگو با خبرنگار ، درباره خبر تغییر کاربری زمینی در سعادت آباد که قرار بود به حسینیه تبدیل گردد، گفت: این خبر تنها سبب تشویش اذهان عمومی شده است، چراکه وزارت مسکن و شهرسازی در سال 70 زمینی را به یک حسینیه می دهد و آن ها به اختیار خودشان زمین را می فروشند.

او با بیان اینکه قرار بود این زمین به حسینیه تبدیل گردد، اضافه کرد: افرادی که این زمین را خریداری نموده بودند، آن را در همان سال به نرخ روز فروختند و با پول آن حسینیه ای را بین خیابان انقلاب و آذربایجان احداث کردند.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه خریداران این زمین با شهرداری تعامل کردند و مجوز ساخت آن را گرفتند، گفت: اکنون این زمین، یک ساختمان 7 طبقه است.

اسلامی توضیح داد: اختلاف میان خریداران این زمین با افرادی که قصد ساخت حسینیه در منطقه سعادت آباد را داشتند، تبدیل به یک پرونده شده است.

او با اشاره به آنالیز این پرونده از زمان حضورش در این وزارتخانه اضافه کرد: سازمان بازرسی کل کشور، قوه قضاییه و ما در حال آنالیز این پرونده هستیم.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه فردی که این زمین را می سازد، خلاف قانونی ننموده است، گفت: این فرد طبق قانون مجوز و پروانه ساخت دارد و حق و حقوق شهرداری و همچنین پول زمین را پرداخت نموده است.

اسلامی توضیح داد: در حال پیگیری این مسئله هستیم تا هرچه سریع تر حل گردد، لذا این موضوع آن گونه که در فضای مجازی منتشر شده، پیچیده نیست.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 12 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 185

به "توضیحات وزیر راه و شهرسازی درباره حسینیه سعادت آباد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توضیحات وزیر راه و شهرسازی درباره حسینیه سعادت آباد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید