جلسه پلیس با لیدر های پرسپولیس و استقلال

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، رئیس پلیس پایتخت از آماده باش پلیس برای شهرآورد 91 اطلاع داد و گفت: دیداری با لیدر های دو تیم داشته ایم.

جلسه پلیس با لیدر های پرسپولیس و استقلال

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت در حاشیه ششمین مرحله از طرح کاشف در جمع خبرنگاران به بازی پرسپولیس و استقلال در استادیوم آزادی اشاره نمود و گفت: پلیس تمهیدات لازم برای برگزاری شهرآورد را اتخاذ نموده و مسئله ای در داخل و در محیط های پیرامونی تامین امنیت و مدیریت ترافیکی برعهده نیروی انتظامی است.

وی با تاکید بر این موضوع که پیش بینی می کنیم ساعتی قبل از آغاز بازی ها درب های پارکینگ ها باز گردد، گفت: توصیه ما به تماشاگران این است که از سیستم حمل و نقل عمومی نظیر مترو و اتوبوس استفاده نمایند.

رحیمی با بیان اینکه تمهیدات ترافیکی از ابتدای روز پنجشنبه اطراف استادیوم اجرا می گردد گفت: ماموران پلیس هدایت و رانندگی در محل حاضر می شوند.

وی به ملاقات پلیس با لیدر های دو تیم اشاره نمود و گفت: در جلسات مشترک با لیدر های دو تیم از آن ها خواسته شده که ضمن رعایت قوانین احترام و حرمت طرفین را حفظ نمایند که لیدر ها و هواداران همکاری خوبی با پلیس داشتند و در چارچوب ضوابط و قوانین فعالیت می نمایند.

وی به هواداران دو تیم که ممکن است از شهر های دیگر آمده و امشب در اطراف استادیوم مستقر شوند اشاره نمود و گفت: در این زمینه هم هماهنگی هایی اجرا شده چند تیم پلیس از عصر امروز در اطراف استادیوم مستقر می شوند.

رحیمی با بیان اینکه فروش بلیت الکترونیکی است گفت: افرادی که بلیت را به صورت اینترنتی خریداری ننموده اند، به استادیوم مراجعه ننمایند چراکه اجازه ورود داده نمی گردد و در محل بلیت فروشی نداریم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 715

به "جلسه پلیس با لیدر های پرسپولیس و استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلسه پلیس با لیدر های پرسپولیس و استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید