خبرنگاران خانه نشینی، نسخه گذر از 2 تهدید آخرین چهارشنبه سال

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، بجنورد- خبرنگاران- رییس سازمان اورژانس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: ابتلا به ویروس کرونا و سوختگی 2 تهدیدگر جان شهروندان در ایام پایانی سال است، که با خانه نشینی می توان هر دوی آنها را بی اثر کرد.

خبرنگاران خانه نشینی، نسخه گذر از 2 تهدید آخرین چهارشنبه سال

جهت دریافت خدمات آلاچیق چوبی جنگلی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

دکتر تقی دولت آبادی، دوشنبه با اشاره به نگرانی شهروندان از شیوع بیماری کرونا گفت: هم استانی ها باید از تجمعات پرهیز نموده و به هیچ عنوان از منازل خود خارج نشوند به گونه ای که از برگزاری جشن ها و برنامه های چهارشنبه آخر سال صرف نظر نمایند تا ضمن کاهش تلفات جانی از شیوع بیماری کرونا نیز ممانعت گردد.

وی اضافه نمود: با توجه به اپیدمی بیماری کووید19 و افزایش تماس و ماموریت های سازمان اورژانس، از هم استانی های عزیز تقاضا می گردد با ماندن در منزل، اورژانس را در این روزها و به ویژه شب چهارشنبه سوری کمک نمایند.

دکتر دولت آبادی با بیان اینکه شکست کرونا نیازمند همکاری همه جانبه مردم است، اعلام نمود: با رعایت نکات ایمنی و بهداشتی، شهروندان این فرصت را به کادر بهداشت و درمان بدهند تا همکارانمان تمام انرژی خود را بر خدمت رسانی به بیماران نیازمند کرونایی بگذارند.

وی توضیح داد: در چهارشنبه سوری سال گذشته، چهار ماموریت سوختگی توسط اورژانس انجام شد که سه مورد سرپایی و مورد چهارم مربوط به کودکی بود که ترقه در دستش منفجر شده بود.

بر اساس اعلام مسوولان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی تا امروز - دوشنبه- 97 تن در این استان به بیماری کرونا مبتلا شده اند و تعداد فوتی های این بیماری نیز به 6 نفر رسیده است.

استان 863 هزار نفری خراسان شمالی در حدفاصل استانهای شمالی به مشهد مقدس واقع است و از محورهای ارتباطی پرترددی برخوردار است.

منبع: ایرنا
انتشار: 1 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 707

به "خبرنگاران خانه نشینی، نسخه گذر از 2 تهدید آخرین چهارشنبه سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران خانه نشینی، نسخه گذر از 2 تهدید آخرین چهارشنبه سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید