خبرنگاران دستور استاندار خوزستان برای جلوگیری از ورود مسافران به خوزستان

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، اهواز- خبرنگاران- استاندار خوزستان در پی شیوع گسترده تر ویروس کرونا در استان به پلیس راه و فرماندار اندیمشک دستور داد تا از ورود مسافران به خوزستان جلوگیری گردد.

خبرنگاران دستور استاندار خوزستان برای جلوگیری از ورود مسافران به خوزستان

لذت بخشترین تجربه سفر را با دور زمین تجربه کنید. برای یافتن تورهای لحظه آخری، برنامه سفرهای مقرون به صرفه و دریافت راهنمایی از مسافران قدیمی با ما همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران غلامرضا شریعتی روز شنبه در بازدید از مبادی ورودی استان از شهرستان اندیمشک خطاب به فرماندار این شهرستان اظهار داشت: در زمان خروج خودروها از اندیمشک به دیگر استان ها اعلام گردد که در صورت بازگشت از سفر اجازه ورود آنها به استان داده نمی گردد.

وی با اشاره به اینکه برای مبادی ورودی استان و شهرستان ها کنترل های سختگیرانه ای اعمال شده است، اضافه کرد: پیش از این از مردم خواسته شده تا به سفر نروند و به خوزستان هم سفری انجام نگردد.

نماینده عالی دولت در استان یادآور شد: خوزستان شرایط میزبانی و استقبال از مسافران نوروزی را ندارد و به همین خاطر از مردم می خواهیم در شهرها و خانه های خود بمانند.

در این بازدید که فریدون حسنوند نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی، استاندار خوزستان را همراهی می کرد خطاب به رئیس پلیس راه این شهرستان تاکید نمود تا از ورود خودروهای شخصی و اتوبوس به استان جلوگیری گردد.

بر اساس این گزارش، بعد از ظهر امروز سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به سیرصعودی ابتلا به ویروس کرونا در خوزستان از ثبت 48 مورد جدید ابتلا به این ویروس در 24 ساعت گذشته در استان اطلاع داد به همین ترتیب تعداد مبتلایان این ویروس در خوزستان به 221 نفر در استان افزایش یافته است.

شورای تامین خوزستان سه شنبه هفته گذشته مسئولیت کنترل مبادی ورودی و خروجی استان را بر عهده نهادهای نظامی استان قرار داد.

منبع: ایرنا
انتشار: 13 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 779

به "خبرنگاران دستور استاندار خوزستان برای جلوگیری از ورود مسافران به خوزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دستور استاندار خوزستان برای جلوگیری از ورود مسافران به خوزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید