خبرنگاران فرایند ابتلا به کووید 19 در مشهد صعودی است

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، مشهد- خبرنگاران- مسوول کارگروه اطلاع رسانی کووید 19 در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: فرایند ابتلا به این بیماری در مشهد صعودی است و اگر مردم محدودیت ها و پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند، در روزهای آینده شرایط سختی را تجربه خواهیم کرد.

خبرنگاران فرایند ابتلا به کووید 19 در مشهد صعودی است

دکتر حمیدرضا رحیمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران افزود: با توجه به شرایط و فرایند صعودی ابتلا به ویروس کرونا در شهر مشهد همه بیمارستانهای زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی این شهر در شرایط آماده باش هستند.

وی ادامه داد: تعداد بستری شدگان ناشی از کرونا در بیمارستانهای مشهد اکنون کمتر از یک هزار نفر است و اگر محدودیت های کرونایی ایجاد شده بی اثر باشد، شرایط مشابه استانهای مرکزی را در مشهد تجربه خواهیم کرد.

مسوول کارگروه اطلاع رسانی کووید 19 در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در حال حاضر 145 درمانگاه خصوصی، 22 مرکز خدمات جامع سلامت، 19 درمانگاه تخصصی در سطح 2، بیمارستانهای شریعتی و امام رضا (ع) با آمادگی همه بیمارستانهای مشهد فرآیند درمان بیماران کرونایی در این کلانشهر را بر عهده دارند.

وی افزود: شهفرایندان در صورت بروز علائم مشکوک به کرونا می توانند به وسیله تماس با شماره 191 از نشانی مراکز خدمات جامع سلامت یا درمانگاه های ارائه دهنده خدمات سطح یک با توجه به محل سکونت خود آگاه شوند.

بر اساس آخرین آمار رسمی تا به امروز 646 هزار و 164 نفر در ایران به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 419 بیمار مبتلا به کووید 19 در 24 ساعت گذشته، شمار جانباختگان این بیماری در کشور به 36 هزار و 579 نفر رسیده است.

همچنین تا به امروز 500 هزار و 400 نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان ها ترخیص شده اند.

منبع: ایرنا
انتشار: 12 آذر 1399 بروزرسانی: 12 آذر 1399 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 1189

به "خبرنگاران فرایند ابتلا به کووید 19 در مشهد صعودی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فرایند ابتلا به کووید 19 در مشهد صعودی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید