خبرنگاران متولیان مراسم عروسی و عزا در شوش منتظر برخورد قضایی باشند

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، دزفول- خبرنگاران- دادستان عمومی و انقلاب شوش از بازداشت 2 متولی برگزاری مراسم عزا در این شهرستان اطلاع داد و گفت: متولیان مراسم عروسی و عزا در شوش منتظر برخورد قضایی باشند.

خبرنگاران متولیان مراسم عروسی و عزا در شوش منتظر برخورد قضایی باشند

مصطفی نظری روز چهارشنبه درگفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد: با توجه به ضرورت رعایت مقررات مربوط به فاصله گذاری اجتماعی توسط آحاد جامعه، مهمترین اصل در زمینه جلوگیری از انتقال کرونا پرهیز از تجمعات از جمله برگزاری مراسم عروسی و ترحیم است که مسوولان بهداشتی بر این موضوع تاکید فراوان دارند.

دادستان عمومی و انقلاب شوش بیان نمود: طبق اعلام ستادکرونا برگزاری هرگونه مراسم عروسی و عزا در تالارها، هتل ها، رستوران ها و باغ رستوران تا اطلاع بعدی ممنوع است و نیروی انتظامی موظف با افراد متخلف برخورد نمایند.

وی اضافه کرد: افرادی که با بی توجهی و رعایت نکردن مسائل بهداشتی منجر به شیوع ویروس کرونا در شهرستان شوند و سلامت جامعه را تهدید نمایند، مشمول جرم تهدید علیه بهداشت عمومی می شوند لذا با برخورد قضایی روبرو خواهند شد.

نظری با بیان اینکه عده ای روز گذشته در یک منطقه از شهر اقدام به برپایی مراسم ترحیم و تیراندازی نموده بودند، گفت: 2 فرد متولی مراسم ترحیم شناسایی و بازداشت شده اند.

منبع: ایرنا
انتشار: 28 آذر 1399 بروزرسانی: 28 آذر 1399 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 1221

به "خبرنگاران متولیان مراسم عروسی و عزا در شوش منتظر برخورد قضایی باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران متولیان مراسم عروسی و عزا در شوش منتظر برخورد قضایی باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید