خبرنگاران مربی سوریه: از باخت به ایران ناراحت نیستیم

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، تهران- خبرنگاران- مربی تیم ملی فوتبال سوریه با بیان اینکه از باخت به ایران ناراحت نیستیم، گفت: اگر بخواهیم تیم ایران را با بحرین مقایسه کنیم باید بگویم این 2 تیم به هیچ عنوان قابل قیاس نیستند. تیم ملی ایران بسیار قدرتمند است و بازیکنان ایرانی توانایی فردی بالایی دارند.

خبرنگاران مربی سوریه: از باخت به ایران ناراحت نیستیم

به گزارش خبرنگاران، نادر بن یوسف داود، مربی تیم فوتبال سوریه در نشست خبری پس از بازی با ایران گفت: بازی خیلی سختی بود و انتظار این بازی را داشتیم. بیشتر تمرکزمان روی بازیکنان جدید بود تا آنها را شناسایی کنیم. نسبت به بازی های قبلی، کسری داشتیم و طبیعی بود که تیم ملی ایران چنین بازی انجام بدهد چون در جام جهانی بازی نموده است.

وی در ادامه اضافه کرد: تمرکزمان شناسایی بازیکنان و تقویت تیم مان بود؛ زیرا ما صعود نموده ایم. با تمام این مسایل این بازی برای تقویت سوریه بود. در این بازی هشت بازیکن تیم المپیک و امید ما در ترکیب بازی کردند. می خواستیم آنها کسب تجربه نمایند و بعضی از آنها در بازی قبلی حضور نداشتند. می خواستیم در این مسابقه بازیکنان مان را بشناسیم و این بازی بهترین فرصت برای ما بود تا بازیکنان تیم المپیک را زیر فشار بازی قرار بدهیم و ضریب خطایشان را بفهمیم و در آینده آنها را جایگزین کنیم.

وی همچنین اذعان داشت: اگر بخواهیم تیم ایران را با بحرین مقایسه کنیم باید بگویم این 2 تیم به هیچ عنوان قابل قیاس نیستند. تیم ملی ایران بسیار قدرتمند است و بازیکنان ایرانی توانایی فردی بالایی دارند. بازیکنان ایرانی در لیگ های اروپایی بازی می نمایند و تیم ایران در جام جهانی بازی نموده است. بازیکنان ایرانی قدرت بدنی خوبی دارند و اصلاً تیم ایران با بحرین قابل قیاس نیست. البته تیم بحرین به صورت جمعی بازی می نماید، ولی کاملا قابل پیش بینی است، اما تیم ایران غیرقابل پیش بینی است. به صورت طبیعی ایران می تواند بحرین را شکست دهد و از این حریف عبور کند.

مربی سوریه در خاتمه گفت: از طرف خودم و مردم سوریه از تیم ملی ایران و فدراسیون ایران بابت ضیافت و میهمان نوازی تشکر می کنیم. از سرمربی تیم هم که در این نشست حضور ندارد از شما تشکر می کنم، ما ابدا از این باخت ناراحت نیستیم و به این بازی احتیاج داشتیم تا بازیکنان مان را امتحان کنیم. ما می خواهیم تیمی قدرتمند و محکم باشیم تا بتوانیم مردم سوریه را راضی و راضی کنیم. در بازی امروز هم هدف مان بیشتر شناسایی بازیکنان برای آینده بود زیرا برنامه بلندمدت داریم.

لازم به ذکر است نبیل معلول، سرمربی تیم ملی فوتبال سوریه در نشست خبری حاضر نشد.

منبع: ایرنا
انتشار: 8 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 8 اردیبهشت 1400 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 1475

به "خبرنگاران مربی سوریه: از باخت به ایران ناراحت نیستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مربی سوریه: از باخت به ایران ناراحت نیستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید