خبرنگاران پرستاران و خانواده شهدای مدافع سلامت زائر امام مهربانی ها شدند

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، مشهد- خبرنگاران- در آستانه سالروز میلاد حضرت زینب (س) جمعی از پرستاران و خانواده های شهدای مدافع سلامت کشور به همراه بعضی مسوولان وزارت بهداشت روز شنبه به حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) مشرف شدند.

خبرنگاران پرستاران و خانواده شهدای مدافع سلامت زائر امام مهربانی ها شدند

دکتر مریم حضرتی، معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه تشرف این پرستاران در جمع خبرنگاران گفت: این تشرف معنوی برای قدردانی، تجلیل و تکریم از جامعه پرستاری کشور و سپیدپوشان خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا با مساعدت آستان قدس رضوی اجرا شده که قوت قلب برای مدافعان نظام سلامت است.

دکتر محمد میرزابیگی، مدیر سازمان نظام پرستاری کشور نیز هدف از این حضور معنوی را نکوداشت مقام شهدای مدافع سلامت دانست و گفت: شماری از خانواده های معظم شهدای نظام سلامت نیز در این تشرف معنوی، پرستاران را همراهی می نمایند تا زیارت امام مهربانی ها تسلای خاطر داغداران باشد.

در این مراسم معنوی، پرستاران و خانواده های شهدای مدافع سلامت علاوه بر تشرف و زیارت حرم مطهر رضوی از موزه و گنجینه رضوی نیز بازدید و با قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی ملاقات کردند.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در این مراسم با قدردانی از زحمت کشان عرصه سلامت، نامگذاری روز پرستار در سالروز میلاد باسعادت بانوی صبر و استقامت، حضرت زینب (س) را مناسبت بسیار پرمعنا برای قدردانی از پرستاران دانست.

مصطفی خاکسار قهرودی گفت: خادمان حضرت امام رضا (ع) خود را مدیون کوشش ها و مجاهدت های مدافعان سلامت و پرستاران زحمتکش می دانند و قدردان زحمات آنان هستند.

وی اضافه کرد: در این روزهای سخت زحمات و مجاهدت های پرستاران و جهادگران عرصه سلامت برگ زرین دیگری را در تاریخ ثبت نموده است و ارزش کار این قشر از جامعه بیش از پیش نمایان شده است.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی ادامه داد: اگر زحمات، مجاهدت ها و ایثارگری های پرستاران نبود جامعه بهداشت و درمان نمی توانست پایدار بماند و امروز سراسر کشور مملو از فداکاری های پرستارانی است که با جانشفانی و ایثارگری در خط مقدم سلامت بی وقفه در حال مبارزه با ویروس منحوس کرونا هستند.

وی گفت: آستان قدس رضوی در عرصه بهداشت و درمان نیز در این روزهای سخت کرونایی به کمک مردم شتافت و در حد توان خود کوشش کرد در کنار مردم و مدافعان سلامت باشد.

خاکسار قهرودی اضافه کرد: میزان رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط زائران در محوطه حرم مطهر رضوی حدود 95 درصد و توسط خادمان، مسوولان و کارکنان آستان قدس رضوی 100 درصد اعلام شده است.

وی اظهار امیدواری کرد، در آینده ای نزدیک شاهد برپایی جشن خاتمه کرونا و بازگشایی کامل حرم مطهر رضوی باشیم و زائران و مجاوران بارگاه نورانی ثامن الحجج (ع) همچون گذشته از توفیق زیارت حضوری برخوردار شوند.

در این مراسم از خانواده های شهدای مدافع سلامت و کوششگران عرصه بهداشت و درمان قدردانی شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 4 بهمن 1399 بروزرسانی: 4 بهمن 1399 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 1286

به "خبرنگاران پرستاران و خانواده شهدای مدافع سلامت زائر امام مهربانی ها شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پرستاران و خانواده شهدای مدافع سلامت زائر امام مهربانی ها شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید