خبرنگاران 15 هکتار از زمین های دولتی در همدان برطرف تصرف شد

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، همدان - خبرنگاران - مدیرکل راه و شهرسازی همدان گفت: سال جاری 15 هکتار از اراضی و زمین های دولتی در این استان برطرف تصرف و به اموال بیت المال و دولت بازگردانده شد.

خبرنگاران 15 هکتار از زمین های دولتی در همدان برطرف تصرف شد

داریوش حسینی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: این زمین ها با دستور دادستان، همکاری نیروی انتظامی، معاونت املاک و حقوقی و عوامل حفاظت از اراضی و حریم راه این اداره کل برطرف تصرف شد.

وی با اشاره به اینکه ارزش تقریبی کل زمین های برطرف تصرف شده نزدیک به 47 میلیارد تومان است، گفت: عوامل یگان حفاظت این اداره کل با اقتدار و با تمامی امکانات در اختیار، از ابتدای تاسیس تا به امروز توانسته اند تعداد 159 فقره تصرف و دست اندازی به اراضی ملی واقع در این استان را برطرف تصرف کند.

حسینی ادامه داد: این برطرف تصرف بدون هیچ گونه ضرر و زیان جانی و اقتصادی و با مدیریت صحیح و اصولی شکل گرفته، که در مجموع زمین هایی به مساحت 200 هکتار و به ارزش 190 میلیارد تومان به اموال دولتی بازگردانده شده است.

وی بیان نمود: یگان حفاظت از اراضی این اداره کل به صورت 24 ساعته و در دو شیفت گشت زنی از اراضی ملی محافظت و با افراد فرصت طلب و زیاده خواه برخورد قانونی می نماید.

فرمانده یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان نیز از آمادگی کامل 20 نیروی یگان حفاظت از اراضی ملی همدان در روزهای تعطیلات نوروز اطلاع داد.

سرهنگ حمید چراغی اضافه نمود: در روزهای تعطیل، با اولویت بندی و معین شدن مناطق حساس از نظر تخریب و تصرف، نیروهای یگان حفاظت در سراسر استان به گشت زنی مداوم مشغول هستند.

وی گفت: بعضی از افراد فرصت طلب و سودجو گمان می برند، در تعطیلات نوروز همه جا تعطیل است و می توانند به حقوق بیت المال دست اندازی نمایند اما نیروهای حفاظتی این یگان در تمام نقاط استان 24 ساعته مشغول گشت و مراقبت هستند و قاطعانه با زمین خواری، تخریب و تصرفات اراضی ملی برخورد می نمایند.

چراغی تاکید نمود: همشهریان در صورت مشاهده هرگونه تجاوز به حریم راه ها و اراضی دولتی و ساخت و ساز غیر قانونی مراتب را با تلفن گویای 1656 این یگان اطلاع دهند.

منبع: ایرنا
انتشار: 12 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 778

به "خبرنگاران 15 هکتار از زمین های دولتی در همدان برطرف تصرف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 15 هکتار از زمین های دولتی در همدان برطرف تصرف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید