درخواست سناتورها از پمپئو برای آزادی آمریکایی های زندانی در خارج

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، سناتور دموکرات کریس مورفی با انتشار پیامی در توئیتر، عنوان داشت: به همراه سناتور مارکو روبیو، رهبری گروهی متشکل از سناتورهای دو حزب را برعهده گرفته و از وزیر خارجه خواسته ایم تا کشورهای خارجی را تحت فشار بگذارد تا آمریکایی های زندانی را آزاد نمایند.

درخواست سناتورها از پمپئو برای آزادی آمریکایی های زندانی در خارج

رسانه های آمریکایی در این رابطه گزارش داده اند: 17 سناتور دموکرات و جمهوریخواه در نامه ای به مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا با اشاره به شیوع ویروس کرونا، خواهان تشدید کوشش ها برای آزادی آمریکایی های زندانی در دیگر کشورها شدند.

کریس مورفی، سناتور دموکرات از ایالت کنتیکت و مارکو روبیو، سناتور جمهوریخواه از ایالت فلوریدا تهیه نمایندگان این نامه هستند که 15 سناتور دیگر از جمله سناتور دموکرات پاتریک لیهی و سناتور جمهوریخواه جان کورنین آن را امضا نموده اند.

در این نامه، از مایک پمپئو خواسته شده است که دولت های خارجی را به شدت تحت فشار قرار دهد تا شهروندان آمریکایی و همچنین زندانیان سیاسی را که در حبس هستند٬ بی درنگ آزاد نمایند.

این سناتورهای آمریکایی اعلام نموده اند: بازداشتگاه ها به دلیل جمعیت بیش از ظرفیت، فقدان شرایط بهداشتی و تجهیزات پزشکی، بستری مناسب برای شیوع گسترده ویروس کرونا، هستند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 853

به "درخواست سناتورها از پمپئو برای آزادی آمریکایی های زندانی در خارج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست سناتورها از پمپئو برای آزادی آمریکایی های زندانی در خارج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید