درخواست گوترش برای حمایت جهانی از طرح سازمان ملل علیه کرونا

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، دبیرکل سازمان ملل خواهان حمایت همه کشورها از طرح سازمان ملل برای مقابله با شیوع گسترده ویروس کرونا شد.

درخواست گوترش برای حمایت جهانی از طرح سازمان ملل علیه کرونا

به گزارش به نقل از العربیه، آنتونیو گوترش ضمن رونمایی از طرح سازمان ملل برای مقابله با شیوع ویروس کرونا و مبارزه با آن، از همه کشورهای دنیا خواست تا سازمان ملل را در اجرای این طرح همراهی نمایند.

گوترش همچنین تاکید نموده که اکنون زمانی است که دنیا احتیاجمند یک اتحاد علیه شیوع این ویروس است. وی این را هم گفت که باید تمرکز ویژه ای معطوف بر امدادرسانی در سایه شیوع گسترده ویروس کرونا گردد. دبیرکل سازمان ملل از لزوم کوشش برای پیشگیری از شیوع کرونا در کشورهایی که بیشتر در معرض خطر هستند، سخن گفت.

سازمان دنیای بهداشت نیز همزمان تاکید نمود که دنیا احتیاجمند یک یکپارچگی برای شکست ویروس کرونا است. این سازمان همچنین از کشورهای دنیا خواست تا اقدامات سختگیرانه تری علیه این ویروس انجام دهند.

سازمان ملل در ادامه تاکید نمود که طرح بشردوستانه این سازمان به یاری نهادهای دولتی و غیردولتی در سراسر دنیا اجرا خواهد شد. سازمان ملل از احتیاج به حمایت اقتصادی دو میلیاردی برای مبارزه با کرونا و اجرا شدن طرح های بشردوستانه سخن گفت.

چین که در ابتدا مرکز شیوع ویروس کرونا بوده، اکنون توانسته تا حد بسیار زیادی این ویروس را شکست دهد. در مقابل اکنون آمریکا و غرب اروپا تبدیل به کانون انتشار این ویروس شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 24 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 806

به "درخواست گوترش برای حمایت جهانی از طرح سازمان ملل علیه کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست گوترش برای حمایت جهانی از طرح سازمان ملل علیه کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید