دستگیری موتورسوارانی که موبایل 80 نفر را قاپیدند

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، دو موتورسوار که اقدام به قاپیدن موبایل دست کم 80 نفر در جنوب غرب تهران نموده بودند، در آخرین سرقت خود ناکام مانده و دستگیر شدند.

دستگیری موتورسوارانی که موبایل 80 نفر را قاپیدند

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران، روز گذشته ماموران کلانتری هفت چنار در حین گشت زنی در حوالی سه راه آذری با صحنه درگیری میان تعدادی از شهروندان با دو موتورسیکلت سوار جوان روبرو شده و برای آنالیز موضوع وارد عمل شدند.

با حضور ماموران در محل، یکی از شهروندان به آنان مراجعه کرد و گفت که هنگام عبور از خیابان این دو موتورسوار گوشی موبایلش را که با آن در حال مکالمه بود، به سرقت بردند، اما هنگام فرار ناگهان نقش بر زمین شده و پس از آن با مداخله مردم دستگیر شدند.

دو موتورسوار به مقر انتظامی منتقل شده و گوشی سرقتی مالباخته نیز از آنان کشف شد. همچنین آنان تحت بازپرسی قرار گرفته و به سرقت دست کم 80 دستگاه گوشی تلفن همراه از شهروندان در همان محدوده اعتراف کردند.

مرکز اطلاع رسانی پلیس پیشگیری تهران عظیم با تایید این خبر گفت که تا به امروز 15 تن از مالباختگان این دو موتورسیکلت سوار دزد شناسایی شده اند و پرونده آن برای رسیدگی بیشتر به دادسرا ارسال شده است.

*عکس تزیینی است

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 15 آذر 1399 بروزرسانی: 15 آذر 1399 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 1194

به "دستگیری موتورسوارانی که موبایل 80 نفر را قاپیدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری موتورسوارانی که موبایل 80 نفر را قاپیدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید