دیه گو سیمئونه: موراتا و کاستا می توانند کنار هم بازی نمایند، بازیکنانم مرا به تمدید قرارداد ترغیب کردند

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، دیه گو سیمئونه در آستانه بازی تیمش در لالیگا از تمدید قرارداد خود با روخی بلانکو ابراز رضایت کرد.

دیه گو سیمئونه: موراتا و کاستا می توانند کنار هم بازی نمایند، بازیکنانم مرا به تمدید قرارداد ترغیب کردند

به گزارش خبرنگاران، دیه گو سیمئونه در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش در زمین رایووایکانو در هفته بیست وچهارم رقابت های لیگ دسته اول اسپانیا (لالیگا) از ماندن در این باشگاه ابراز رضایت کرد.

سرمربی تیم فوتبال اتلتیکومادرید درباره تمدید قراردادش و این بازی گفت: در اتلتیکو و از زندگی در مادرید شاد هستم. ایده ای در ذهنم داشتم و با اعتماد به باشگاه و آینده ای که معتقدم روشن خواهد بود، قراردادم را تمدید کردم. در این بین بازیکنان بیشترین تأثیر را در تصمیم من داشتند. به بازیکنانم ایمان کامل دارم و در واقع آنها مرا به سمت تمدید هُل دادند. ما می خواهیم با هم پیشرفت کنیم و این بازیکنان باعث شده اند بهترین روزهای مربیگری ام را تجربه کنم. رقابت های بزرگی را در پیش داریم و روزی نیست که از بررسی آنچه انجام داده ام، دست بردارم. فوتبال و زندگی به امروزتان ارتباط دارد.

وی در خاتمه گفت: شرایط کاستا بسیار بهتر شده و آماده بازگشت است. روحیه کاستا مثالزدنی به نظر می رسد. بعضی می گویند او با موراتا زوج خط حمله خوبی تشکیل نخواهد داد، اما من نظر دیگری دارم. هر دو به راحتی می توانند کنار هم بازی نمایند، چون به آنها احتیاج داریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 87

به "دیه گو سیمئونه: موراتا و کاستا می توانند کنار هم بازی نمایند، بازیکنانم مرا به تمدید قرارداد ترغیب کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیه گو سیمئونه: موراتا و کاستا می توانند کنار هم بازی نمایند، بازیکنانم مرا به تمدید قرارداد ترغیب کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید