سینگ: همین الان لیگ برای ما تمام شده است، شاید 10 بازیکن کرونایی داشته باشیم

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، امید سینگ، بازیکن تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان تأکید کرد که شرایط آنها بحرانی است و همین حالا لیگ برتر برای آنها تمام شده است.

سینگ: همین الان لیگ برای ما تمام شده است، شاید 10 بازیکن کرونایی داشته باشیم

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

امید سینگ در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره شرایط بحرانی تیم نفت مسجدسلیمان گفت: مسائل که خیلی زیاد است و نمی دانیم از چه چیزی بنالیم. ما در شهریار اردو زده بودیم که به دلیل بدهی و بعضی اتفاقات که نمی خواهم در موردش صحبت کنم از آنجا رفتیم. در مرکز تهران هم به خاطر ارتباط سرپرست تیم با یکی از هتل ها، مستقر هستیم، ولی تیم آه در بساط ندارد و هزینه آب معدنی و تغذیه را هم عوامل کنار تیم می دهند و هیچ خبری از مسئولان باشگاه نیست.

بازیکن تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان ادامه داد: این تیم تنها دلخوشی مردم مسجدسلیمان است که با سختی زیادی زندگی می نمایند. اگر مسئولان با این شرایطی که برای ما به وجود آورده اند، مسرور هستند، این را بدانند که اگر این مردم آه بکشند خیلی چیزها عوض می گردد. مسجدسلیمان شهر اولین هاست و حیف است که با این ثروت، چنین شرایطی داشته باشد. اگر فقط درصد کوچکی از درآمدهای نفتی به این تیم اختصاص پیدا کند خیلی از مسائل حل می گردد، ولی انگار گوش مسئولان بدهکار نیست.

وی با بیان اینکه آنها در بدترین شرایط گرفتار شده اند، اعلام کرد: بازیکنان و مهدی تارتار برای این تیم خیلی زحمت کشیدند، همین طور طرفداران نفت مسجدسلیمان که عاشق تیم شان هستند. ما امید کمی برای حل مسائل داریم، ولی امیدوارم مسئولان به فکر باشند و به خاطر طرفداران به داد تیم برسند. من این همه سال فوتبال بازی کردم، ولی در هیچ تیمی چنین شرایطی را ندیدم. ما پنج ماه است که پولی نگرفتیم و شرایط خیلی از بازیکنان خصوصاً جوان های تیم که در اول فوتبال شان هستند، سخت است.

سینگ ضمن تأکید بر اینکه آنها نمی توانند پروتکل بهداشتی را رعایت نمایند، گفت: در تیم ما شدیدترین مسائل وجود دارد و رعایت پروتکل اصلاً شدنی نیست. ما مدت هاست که تست ندادیم و شاید همین الان 10 بازیکن کرونایی داشته باشیم که خودمان هم نمی دانیم. متأسفانه در بدترین شرایط قرار داریم و با این همه مشکل، لیگ برتر برای ما همین الان تمام شده است. با این فرایند بعید می دانم نفت مسجدسلیمان دوام بیاورد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 967

به "سینگ: همین الان لیگ برای ما تمام شده است، شاید 10 بازیکن کرونایی داشته باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سینگ: همین الان لیگ برای ما تمام شده است، شاید 10 بازیکن کرونایی داشته باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید