طعنه مورینیو به بحث در مورد مصدومان لیورپول

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام معتقد است لیورپول به جز ویرژیل فن دایک مصدوم مهم دیگری ندارد.

طعنه مورینیو به بحث در مورد مصدومان لیورپول

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، دو تیم لیورپول و تاتنهام فردا شب در حساس ترین بازی هفته سیزدهم لیگ برتر انگلیس به مصاف یکدیگر خواهند رفت. تیم لندنی در حال حاضر با تفاضل گل بهتر نسبت به لیورپول در صدر جدول قرار گرفته است و همین موضوع می تواند حساسیت مسابقه فردا را به اوج خود برساند.

طی هفته های اخیر صحبت های زیادی در رابطه با تعداد بالای مصدومان لیورپول مطرح شده و حتی سرمربی آلمانی این تیم نیز بارها به این موضوع اشاره کرده است. اکنون در همین ارتباط ژوزه مورینیو پیش از بازی فردا به این مباحث واکنش نشان داده و می گوید: آلیسون مصدوم نیست. الکساندر آرنولد هم مصدوم نیست. در مورد ماتیپ، فکر می کنم او بازی خواهد کرد. فابینیو مصدوم نیست. رابرتسون مصدوم نیست. هندرسون مصدوم نیست. واینالدوم مصدوم نیست. صلاح مصدوم نیست. فیرمینو مصدوم نیست. مانه مصدوم نیست.

فن دایک مصدوم است که البته بازیکن بسیار خوبی هم محسوب می شود. اما لیستی از مصدومان لیورپول را به من بدهید و آن را با بهترین های این تیم مقایسه کنید. من می توانم لیستی از 10 مصدوم تاتنهام را در اختیار شما قرار دهم. دو بازیکن زیر 16 سال، دو بازیکن زیر 21 سال، سه بازیکن زیر 23 سال و لاملا و تانگانگا از تیم اصلی مصدومان ما هستند. با این حال بازیکنان اصلی دیگر ما مصدوم نیستند.

مصدومیت امری طبیعی محسوب می شود. هر باشگاهی بعضی اوقات تعدادی بازیکن آسیب دیده دارد. لیورپول یک مصدوم بزرگ دارد و آن فن دایک است.

مورینیو درباره غیبت گرت بیل مقابل لیورپول هم گفت: ما امروز بعد از ظهر یک جلسه تمرینی دیگر خواهیم داشت. در حال حاضر باید بگوییم که نه! او فردا نمی تواند بازی کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 دی 1399 بروزرسانی: 29 دی 1399 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 1275

به "طعنه مورینیو به بحث در مورد مصدومان لیورپول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طعنه مورینیو به بحث در مورد مصدومان لیورپول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید