عدم موفقیت دانشگاه ها در جذب تسهیلات 4 هزار میلیارد تومانی

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، سید حمایت میرزاده درباره جلسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، که قرار بود با حضور وزرای علوم، بهداشت و درمان، کشاورزی برگزار گردد، گفت: به علت جلسه اضطراری هیات دولت هیچ یک از وزرایی که دعوت شده بودند، نتوانستند در جلسه حاضر شوند و جلسه با حضور معاونان وزرای مذکور برگزار گردید.

عدم موفقیت دانشگاه ها در جذب تسهیلات 4 هزار میلیارد تومانی

وی ادامه داد: در این نشست بند ه تبصره 4 قانون بودجه سال 96 که درباره تسهیلات بانکی چهار هزار میلیارد تومانی به دانشگاه ها و مراکز علمی و وزارت خانه هایی که مراکز علمی، پژوهشی دارند، است آنالیز شد بر اساس این بند قرار بود از این تسهیلات بانکی در جهت تجهیز وسایل آزمایشگاهی و کارگاهی استفاده گردد.

عضو کمیسیون آموزش مجلس اضافه نمود: گزارش ارائه شده توسط این افراد امیدوارنماینده نبود و هیات امنای دانشگاه ها نتوانسته بودند از این تسهیلات بهره برداری نمایند بنابراین تا آخر آذر ماه به آنها مهلت داده شد که موارد بند ه را به صورت جدی پیگیری نمایند و از فرصت به وجود آمده همه مراکز آموزشی و آزمایشی بهره کافی را ببرند.

وی اضافه نمود: به دانشگاه ها و مراکز علمی نیز تذکر دادیم در صورتی که نتوانند از این تسهیلات استفاده نمایند در سال 97 در ارائه این تسهیلات تجدید نظر خواهیم کرد.

منبع: ویکی گرام
انتشار: 12 دی 1399 بروزرسانی: 12 دی 1399 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 1251

به "عدم موفقیت دانشگاه ها در جذب تسهیلات 4 هزار میلیارد تومانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عدم موفقیت دانشگاه ها در جذب تسهیلات 4 هزار میلیارد تومانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید