فارس من، استعلام وزارت علوم از دانشگاه ها برای آمادگی شروع ترم پاییز

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، معاون آموزشی دانشگاه تهران گفت: وزارت علوم از دانشگاه ها درباره تقویم آموزشی ترم بعد، ورودی های جدید و زمان آمادگی برای دانشجویان جدیدالورود استعلام نموده است.

فارس من، استعلام وزارت علوم از دانشگاه ها برای آمادگی شروع ترم پاییز

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، بعضی کاربران فارس با ثبت سوژه در سامانه فارس من خواسته اند که بازگشایی دانشگاه ها کارشناسی گردد.

سید حسین حسینی معاون آموزشی دانشگاه تهران در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، اظهارداشت: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از دانشگاه ها از جمله دانشگاه تهران درباره تقویم آموزشی ورودی های جدید استعلام نموده است.

وی گفت: در این استعلام از دانشگاه سوال شده که در چه زمانی آماده پذیرش دانشجوی جدید خواهیم بود و باید به این استعلام پاسخ دهیم.

معاون آموزشی دانشگاه تهران توضیح داد: در مسئله شروع ترم جدید با دو گروه از دانشجویان شامل دانشجویان جدیدالورود و دانشجویان فعلی روبرو هستیم که دانشجویان جدید الورود در بدو ورود به دانشگاه احتیاج به امکاناتی دارند.

حسینی خاطر نشان کرد: عدم پذیرش یا تاخیر در پذیرش دانشجویان جدید را به صلاح نمی دانیم.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 17 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 946

به "فارس من، استعلام وزارت علوم از دانشگاه ها برای آمادگی شروع ترم پاییز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فارس من، استعلام وزارت علوم از دانشگاه ها برای آمادگی شروع ترم پاییز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید