فرد دستگیر شده نه کشمیری است نه عطریانفر، 100 مجرم ایرانی در خارج

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، سردار حسین اشتری پیش از ظهر دوشنبه در اختتامیه جشنواره قرانی نیروهای مسلح ایران و عمان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه بیش از 100 مجرم ایرانی در کشورهای دیگر تحت تعقیب هستند، اضافه کرد: فرد شناسایی شده در کشور آلبانی نه کشمیری و نه عطریانفر است. این متهم خانمی است که در جریان بمب گذاری شرکت داشته و در تحقیقات پلیسی به ماموران پلیس شناسایی شده اما در حال حاضر کشور آلبانی از استرداد وی به ایران سر باز می زند.

فرد دستگیر شده نه کشمیری است نه عطریانفر، 100 مجرم ایرانی در خارج

وی در ادامه با اعلام اینکه بیش از 100 مجرم ایرانی که در کشورهای دیگر مخفی شده اند در لیست اعلان قرمز پلیس اینترپل قرار دارند، گفت: خوشبختانه پلیس ایران طبق قراردادهای منعقد شده همکاری خوبی با کشورهای بین المللی دارد اما متاسفانه کشورهای دیگر از جمله کانادا در بحث خاوری و آلبانی در بحث مجرم منافقی که به تازگی شناسایی شده است از انجام همکاری با کشور ایران سر باز می زنند.

فرمانده نیروی انتظامی در پاسخ به سئوال خبرنگاری درباره فعالیت گشت های نامحسوس پلیس، گفت: فعالیت گشت های نامحسوس با جدیت و قوت ادامه دارد و با توجه به نظرسنجی های به عمل آمده مردم نیز از حضور این نیروها استقبال نموده اند و همکاری خوبی با ماموران پلیس دارند.

وی با اعلام اینکه گشت های نامحسوس بیشتر در زمینه برخورد با خرده فروشان مواد مخدر، توزیع نمایندگان مواد مخدر و مزاحمان نوامیس فعالیت می نمایند، اضافه نمود: افرادی که اقدام به ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان می نمایند نیز در گشت نامحسوس با آنها برخورد می گردد.

سردار اشتری گفت: مردم نیز می توانند در اجرای این طرح به ماموران پلیس یاری نمایند در صورت مشاهده اختلال در نظم و امنیت و ایجاد مزاحمت برای نوامیس شهروندان می توانند با شماره تلفن 110 و 197 تماس بگیرند.

فرمانده نیروی انتظامی درباره پوشش تابستانی و همچنین برخورد پلیس با بدپوششان نیز گفت: پلیس با نظارت دستگاه ها و همچنین پلیس اماکن جلسه ای را با شورای اصناف برگزار نموده است و مقرر شده اصناف از فروش کالاهایی که مغایرت با فرهنگ اسلامی دارند جلوگیری به عمل آورند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 404

به "فرد دستگیر شده نه کشمیری است نه عطریانفر، 100 مجرم ایرانی در خارج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرد دستگیر شده نه کشمیری است نه عطریانفر، 100 مجرم ایرانی در خارج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید