فعالیت کسب وکارها در پایتخت تا 3 بامداد قانونی می شود؟

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: پیشنهاد شد بعد از بازگشایی کسب وکارها، این صنوف اجازه داشته باشند تا ساعت 3 بامداد فعالیت کنند تا هم توزیع ترافیک شود و هم کسب وکارها رونق پیدا کند.

فعالیت کسب وکارها در پایتخت تا 3 بامداد قانونی می شود؟

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، مجید فراهانی عضو شورای اسلامی شهر تهران در خاتمه جلسه علنی امروز شورای شهر در جمع خبرنگاران در خصوص شرایط کرونا و ورود این بیماری و تأثیرات آن، گفت: بسیاری از کسب وکارها نظیر رستوران ها، محیط فرهنگی و ورزشی دچار مشکل شدند که به همین دلیلی طرحی در شورا مطرح شد.

وی افزود: پیشنهاد شد تا کسب وکارهایی که در این ایام بسته بوده و متضرر شدند به محض آغاز فعالیت شان بتوانند تا ساعت 3 بامداد فعال باشند تا مردم بتوانند خرید کرده و فعالیت شان ادامه پیدا کند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: این اقدام هم باعث توزیع ترافیک به همه ساعت ها می شود و از ترافیک های طولانی جلوگیری می کند و هم باعث افزایش مشتریان و بهبود شرایط کسب وکار بهتر شهروندان می شود.

فراهانی افزود: همچنین مقرر شد اگر کسبه عوارض کسب و پیشه خود را در خرداد و اردیبهشت بپردازند، می توانند از تخفیف 10 و 15 درصدی بهره مند شوند تا همراهی بیشتری با کسب وکارها بشود.

وی ادامه داد: همچنین مقرر شد تا افرادی که با شهرداری و بخش های مختلف آن قرارداد فعالیت دارند قراردادهای آنها به مدت روزهای کرونایی تمدید شود تا ضرر این ایام تعطیلی کاهش پیدا کند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 27 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 877

به "فعالیت کسب وکارها در پایتخت تا 3 بامداد قانونی می شود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت کسب وکارها در پایتخت تا 3 بامداد قانونی می شود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید