قایقی با 450 مسافر در رودخانه یانگ تسه چین غرق شد

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، خبرنگاران: شبکه تلویزیونی سی سی تی وی چین گزارش داد که یک قایق تفریحی با بیش از 450 سرنشین اواخر روز دوشنبه در رودخانه یانگ تسه غرق شده است.

قایقی با 450 مسافر در رودخانه یانگ تسه چین غرق شد

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، یک فروند قایق تفریحی شب گذشته با بیش از 458 سرنشین که اکثر آنها افراد سالخورده و مسن بوده اند، در رودخانه یانگ تسه چین غرق شده است.

شبکه سی سی تی وی چین اعلام نموده است که تاکنون 5 نفر از سرنشینان این قایق نجات پیدا نموده و مرگ 12 نفر دیگر تایید شده است.

ظاهرا غرق شدن این قایق به علت طوفان شدید و سهمگین منطقه بوده است. ادامه این طوفان عملیات امداد و نجات را با دشواری روبرو نموده است.

این قایق از نانجینگ در حال حرکت به سوی شهر چونگ کینگ در جنوب غرب چین بوده است. خبرگزاری شینهوای چین نیز به نقل از کاپیتان و مهندس ارشد این قایق تفریحی که نجات پیدا نموده اند، اعلام نمود که این قایق پس از گرفتار شدن در یک گرداب به سرعت غرق شده است.

روزنامه خلق ارگان رسمی حزب کمونیست چین نیز نوشته است که این قایق تفریحی در مدت کمتر از 2 دقیقه غرق شده است. شبکه سی سی تی وی نیز گزارش داد که این قایق حامل 407 مسافر، 5 کارمند آژانس مسافرتی و 47 خدمه بوده است. اکثر سرنشینیان این قایق بین 50 تا 80 سال سن داشته اند.

پ

منبع: تسنیم
انتشار: 29 دی 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 528

به "قایقی با 450 مسافر در رودخانه یانگ تسه چین غرق شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قایقی با 450 مسافر در رودخانه یانگ تسه چین غرق شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید