قلعه نویی چند بار به استقلال باخته است؟

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، در مجموع امیر قلعه نویی 22 بار با تیم های مختلف به مصاف استقلال رفته که 8 برد، 4 تساوی و 10 باخت حاصل عملکرد او در مصاف با استقلال بوده است.

قلعه نویی چند بار به استقلال باخته است؟

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، ملاقات استقلال و گل گهر تقابل امیر قلعه نویی با تیم محبوبش است. او تا به امروز در رقابت های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا با تیم های مس کرمان، استقلال اهواز، سپاهان، تراکتور و ذوب آهن به مصاف استقلال رفته است. قلعه نویی امشب بیست و سومین تقابلش را با استقلال تجربه می نماید.

آمار ضعیف با سپاهان

قلعه نویی 4 فصل با سپاهان مقابل استقلال مصاف داشته که سهم او در این بازی ها، 2 پیروزی، 6 شکست و 2 تساوی بوده است. آخرین ملاقات استقلال و سپاهان در یک چهارم نهایی جام حذفی بود که آبی ها با گل های وریا غفوری و علی کریمی 2- صفر برنده شدند و به نیمه نهایی رفتند.

با تراکتور بیشتر باخت

تراکتور دیگر تیمی است که قلعه نویی به عنوان سرمربی با آن مقابل استقلال قرار گرفته است. قلعه نویی با تراکتور 6 بار به مصاف استقلال رفت که 3 بازی با شکست، 2 بازی با پیروزی و یک بازی با نتیجه تساوی سرانجام یافت.

ذوب آهن 50-50

ذوب آهن هم تیم قلعه نویی بود. او با ذوب آهن 4 بار در لیگ و آسیا به مصاف استقلال رفت که 2 بازی با پیروزی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا و 2 بازی با نتیجه شکست در هر دو لیگ داخلی و آسیایی تمام شد.

آمار مثبت با مس

مس کرمان نیز تیم دیگر او بود که در نیم فصل دوم فصل هفتم با آن با استقلال ملاقات کرد و در تنها بازی آن فصل مقابل استقلال به پیروزی رسید.

برنده در اهواز

قلعه نویی که در نیم فصل دوم لیگ برتر فصل دوم سرمربیگری استقلال اهواز را در دست گرفت در ملاقاتی پرحرف و حدیث رودرروی تیم استقلال 2- یک برنده شد.

شکست در انزلی

او در فصل پانزدهم در یک بازی سرمربی ملوان بود که در همان اولین ملاقات فصل به استقلال خورد، ولی با اینکه روی نیمکت نبود تیمش را ارنج کرد و در سرانجام 2- صفر بازی را واگذار کرد.

بیشتر باخته است

در مجموع امیر قلعه نویی 22 بار با تیم های مختلف به مصاف استقلال رفته که 8 برد، 4 تساوی و 10 باخت حاصل عملکرد او در مصاف با استقلال بوده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 بهمن 1399 بروزرسانی: 17 بهمن 1399 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 1315

به "قلعه نویی چند بار به استقلال باخته است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قلعه نویی چند بار به استقلال باخته است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید