مجازات حبس برای مهاجم سابق یوونتوس به جرم استخدام شَرخَر مافیایی!

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، دادگاهی در ایتالیا برای مجازات مهاجم پیشین تیم های فوتبال یوونتوس، فیورنتینا و پالرمو 3 سال و نیم حبس در نظر گرفته است.

مجازات حبس برای مهاجم سابق یوونتوس به جرم استخدام شَرخَر مافیایی!

به گزارش خبرنگاران، فابریتزیو میکولی مهاجمی که دو دوره برای تیم فوتبال یوونتوس بازی کرد (2002 تا 2004 و 2005 تا 2007) و سال 2015 بازنشسته شد، به جرم اخاذی خشونت آمیز به سه سال و نیم حبس محکوم شد.

دادگاهی در پالرمو اعلام نموده که مهاجم سابق تیم ملی ایتالیا از یکی از دوستان خود به نام مائورو لائوریچلا، خواسته که طلب 12 هزاری یوریی او را از شریک مهاجم سابق یوونتوس وصول کند و لائوریچلا هم برای این کار به روش های خشونت آمیز متوسل شده و با این وجود پیروز به دریافت تنها 2 هزار یورو از پول میکولی شده است.

در ابتدای پروسه رسیدگی به این پرونده، لائوریچلا و یک فرد دیگر به نام جواکینو آماتو به اخاذی با شیوه های مافیاگونه متهم شده بودند که به همین دلیل برای آنها حبس 10 ساله درنظر گرفته شد اما آماتو تبرئه شد و حکم دوست میکولی هم کاهش پیدا کرد و به یک سال حبس تعلیقی رسید. میکولی اما اکنون به عنوان کسی که لائوریچلا را به عنوان شَرخَر برای وصول طلبش به کار گمارده به دردسر افتاده و برای او سه سال و نیم زندان در نظر گرفته شده است.

میکولی اما همواره اتهامات وارده به او را تکذیب و عنوان نموده است که او از ارتباط پشت پرده لائوریچلا با باندهای مافیایی خبر نداشته است و به همین دلیل میخواهد فرجام خواهی کند.

منبع: تسنیم
انتشار: 9 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 726

به "مجازات حبس برای مهاجم سابق یوونتوس به جرم استخدام شَرخَر مافیایی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجازات حبس برای مهاجم سابق یوونتوس به جرم استخدام شَرخَر مافیایی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید