مدیر رسانه ای پرسپولیس مصاحبه با سایت عربی را تکذیب کرد

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، علیرضا اشرف در مصاحبه با خبرنگاران، با اشاره به صحبت هایی که امروز از قول او در سایت عربی زبان کوره مبنی بر آخرین شرایط شکایت النصر از پرسپولیس / رای به زودی صادر می شود منتشر شد، اظهار کرد: متاسفانه مصاحبه ای از قول من در سایت کوره منتشر شده که کاملاً کذب است. من اصلاً هیچ اظهارنظری در این زمینه چه با رسانه های داخلی و چه خارجی نداشته ام.

مدیر رسانه ای پرسپولیس مصاحبه با سایت عربی را تکذیب کرد

مدیر رسانه ای تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: این سایت با شیطنت، صحبت هایی را از جانب من مطرح کرده در حالی که در باشگاه پرسپولیس هیچ اظهارنظری درباره پرونده شکایت النصر انجام نشده است چرا که مسأله حقوقی بوده و به غیر از وکیل پرسپولیس که وکالت این پرونده را بر عهده دارد هیچ فردی در باشگاه در این رابطه صحبت نمی کند. من که کارم امور رسانه ای است و از تمام ابعاد مربوط به این موضوع آگاه هستم به هیچ وجه اجازه نمی دهم کسی بخواهد با اعتبار و اسم بزرگ باشگاه بازی کند.

او در خاتمه گفت: مباحثی که در این زمینه مطرح شده نیز کاملاً جهت دار و در جهت ضربه زدن به منافع پرسپولیس بوده است. از رسانه های محترم نیز خواهشمندیم قبل از ترجمه و بازنشر اینگونه اخبار با توجه به اغراض مشخص اینگونه رسانه ها و همینطور منافع فوتبال کشور اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 آذر 1399 بروزرسانی: 25 آذر 1399 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 1215

به "مدیر رسانه ای پرسپولیس مصاحبه با سایت عربی را تکذیب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیر رسانه ای پرسپولیس مصاحبه با سایت عربی را تکذیب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید