مرادی: می توانیم یقه پرسپولیس را بگیریم

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، هافبک تیم فوتبال ماشین سازی تبریز بر این باور است که آنها می توانند حریف سرسختی برای پرسپولیس بوده و این تیم را شکست دهند.

مرادی: می توانیم یقه پرسپولیس را بگیریم

بابک مرادی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در خصوص بحران نتیجه گیری در ماشین سازی و اینکه آنها آخرین بردشان در این فصل را 28 آذرماه 98 برابر استقلال به دست آوردند گفت: دوست ندارم زیاد در خصوص اینکه چرا نتایج خوبی نگرفتیم صحبت کنم جون تیمم را دوست دارم و دلم نمی خواهد ماشین سازی وارد حاشیه گردد.

وی ادامه داد: بعد از جدایی رسول خطیبی کمی افت کردیم، هر چند شیخ لاری هم خیلی زحمت کشید. دو بازیکن تاثیرگذار یعنی نریمان دنیا و زنده روح را هم از دست دادیم و چند نتیجه بد هم باعث شد تا تیم از لحاظ روحی افت کند ولی من مطمئن هستم که این شرایط تغییر خواهد نمود.

بازیکن ماشین سازی با اشاره به حضور رضا مهاجری در این تیم مطرح نمود: من قبلا هم با آقا رضا کار کردم و اعتقادم این است که شرایط تیم تغییر خواهد نمود. در بازی با نفت مسجدسلیمان هم عملکرد خوبی داشتیم و می توانستیم امتیاز بگیریم، هفت بازی دیگر باقی مانده و از بازی با پرسپولیس کوشش می کنیم فرایند خوبی را شروع کنیم.

مرادی در پاسخ به این پرسش که آیا ماشین سازی پتانسیل شکست دادن پرسپولیس را دارد؟ گفت: ما تیم پرقدرتی هستیم و اگر بعضی اتفاقات رخ نمی داد ماشین سازی باید سال جاری سهمیه لیگ قهرمانان را می گرفت. پرسپولیس تیم خوبی است ولی می توانیم یقه آنها را در تبریز بگیریم. حتی برای مساوی هم بازی نمی کنیم و هدفمان شکست دادن پرسپولیس در تبریز است. امیدوارم با انجام یک بازی خوب، به هدفمان برسیم.

به گزارش خبرنگاران ملاقات ماشین سازی و پرسپولیس آدینه 20 تیر و از ساعت 20:15 در تبریز برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 1004

به "مرادی: می توانیم یقه پرسپولیس را بگیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرادی: می توانیم یقه پرسپولیس را بگیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید