مقاله: بهترین همبرگر فروشی های چیانگ مای تایلند

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، کافه 1985 در کنار جاده سرسبز Moon Muang قرار دارد و مشتریان می توانند از سیب زمینی برشته، پوره گوشت و همبرگرهای آغشته به کره این رستوران لذت ببرند. مشتریان اصلی این رستوران را مسافران و کارگران تشکیل می دهند. در کافه 1985، با سفارش یک استیک برگر مخصوص که به همراه سیب زمینی سرخ کرده سرو می شود، در تور تایلند، مزه یک غذای واقعی آمریکایی را خواهید چشید.

مقاله: بهترین همبرگر فروشی های چیانگ مای تایلند

رستوران Beast Burger، کلوچه هایی (bun) سرو می کند که در هر گاز آن، می توان مزه های آمریکایی را حس کرد. این مکان محلی ایده آل برای دوست داران گوشت است که بعضی از آب دارترین همبرگر های چیانگ مای را عرضه می کند. این رستوران، در همبرگرهایش از مواد اولیه تازه و مقدار زیادی پنیر استفاده می کند.

رستوران های چیانگ مای برای هر نوع سلیقه ای غذا دارند؛ حتی اگر دنبال همبرگر و سیب زمینی سرخ کرده کلاسیک غربی باشید، نا امید نخواهید شد. سیب زمینی به همراه پنیر، پیاز تازه حلقه شده در سبد و همبرگر مخصوص، تنها با قیمت 160 بات در دسترس است که فقط بخشی از غذاهای این رستوران را تشکیل می دهد. فضای بزرگ، صندلی های راحت و محیط جذاب رستوران، این مکان را تبدیل به محلی محبوب در میان جوانان کرده است.

رستوران The Dukes، فست فودی نام آشناست که عمده شهرتش به خاطر پیتزاهای شیکاگویی و استیک های آب دار است که بسیار هم پرملات هستند. این رستوران در سال 2005 توسط دیوید آنیچوفسکی افتتاح شد و بهشتی برای عاشقان گوشت است. محیط گرم و خانوادگی، منظره زیبا و همبرگرهای غول پیکر این فست فود خاطره ای به یا ماندنی برایتان رقم خواهند زد. یک گاز از استیک راسته و یا گوشت دنده، به همراه یک قاشق عسل، کافی است تا عاشق این رستوران شوید.

منبع مقاله: بهترین همبرگر فروشی های چیانگ مای تایلند

انتشار: 8 بهمن 1400 بروزرسانی: 8 بهمن 1400 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 1832

به "مقاله: بهترین همبرگر فروشی های چیانگ مای تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: بهترین همبرگر فروشی های چیانگ مای تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید