مقام آمریکایی: پمپئو در موضوع رسوایی ترامپ پنهانکاری کرده است

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، عضو کمیته قضایی مجلس نمایندگان آمریکا از مایک پمپئو به دلیل کارشکنی در روند استیضاح دونالد ترامپ انتقاد کرد.

مقام آمریکایی: پمپئو در موضوع رسوایی ترامپ پنهانکاری کرده است

به گزارش، جیمی راسکین، عضو کمیته قضایی مجلس کنندگان آمریکا از مایک پمپئو به دلیل کارشکنی در روند استیضاح دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا انتقاد کرد.

راسکین شرح داد: شخص وزیر خارجه و برخی کارکنان وزارتخانه وی درباره رسوایی گفت وگوی تلفنی ترامپ با رئیس جمهور اوکراین پنهانکاری کرده اند.

وی افزود: ما شاهد آن هستیم احتمال سو استفاده از قدرت در این موضوع وجود دارد. این افراد به واسطه منابع خود در کاخ سفید از این گفت وگوی تلفنی اگاه بوده اند، ولی آن را از دیگران پنهان کرده اند.

به تازگی افشاگری ناشناس گفت ترامپ در چندین تماس تلفنی با ولادیمیر زلنسکی، همتای اوکراینی خود خواستار تسریع تحقیقات درباره فساد مالی پسر جو بایدن شده است. به دنبال این خبر، رئیس مجلس کنندگان آمریکا گفت این مجلس بررسی رسمی استیضاح ترامپ را به اتهام نقض قسم خود آغاز می کند.

محتوای گفت و گوی ترامپ و رئیس جمهور اوکراین که بوسیله افشاگر جامعه اطلاعاتی آمریکا فاش شد، رسوایی بزرگی برای ترامپ در آستانه انتخابات ریاست جمهوری 2020 به همراه داشته و او را در معرض استیضاح قرار داده است. او طی تماسی تلفنی در 25 ژوئیه از رئیس جمهور اوکراین خواسته بود تا تحقیقات درباره فساد مالی جو بایدن و پسرش را تسریع بخشد. افشای این موضوع باعث شد دموکرات های مجلس کنندگان آمریکا بار دیگر گزینه استیضاح را مطرح کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 16 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 364

به "مقام آمریکایی: پمپئو در موضوع رسوایی ترامپ پنهانکاری کرده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقام آمریکایی: پمپئو در موضوع رسوایی ترامپ پنهانکاری کرده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید