مهلت مجدد ثبت نام کنکور ارشد 99 از 23 اردیبهشت ماه شروع می گردد

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور درباره مهلت درنظر گرفته شده برای ثبت نام و ویرایش اطلاعات ثبت نامی داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 99 شرح داد.

مهلت مجدد ثبت نام کنکور ارشد 99 از 23 اردیبهشت ماه شروع می گردد

فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران درباره مهلت مجدد ثبت نام و یرایش اطلاعات ثبت نامی داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد 99 اعلام کرد: با توجه به اعلام تاریخ جدید برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1399 در روز های دوم و سوم مردادماه مقرر شده است که تسهیلاتی برای ویرایش اطلاعات افرادی که پیشتر در این آزمون ثبت نام کردند فراهم گردد.

وی اضافه کرد: در این راستا اطلاعات ثبت نامی داوطلبان از 23 تا 27 اردیبهشت ماه در پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org قرار می گیرد و داوطلبان، می توانند در مهلت معین شده نسبت به مشاهده و کنترل مجدد اطلاعات ثبت نامی خود اقدام و در صورت تمایل اطلاعات خود را ویرایش نمایند.

سخنگوی سازمان سنجش مطرح کرد: در این بازه زمانی تعیین شده یعنی از 23 تا 27 اردیبهشت همچنین متقاضیانی که در مهلت های گذشته پیروز به ثبت نام نشدند می توانند نسبت به ثبت نام برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد سال 99 اقدام نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 921

به "مهلت مجدد ثبت نام کنکور ارشد 99 از 23 اردیبهشت ماه شروع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت مجدد ثبت نام کنکور ارشد 99 از 23 اردیبهشت ماه شروع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید