نخست وزیر اردن از معلمان این کشور عذرخواهی کرد

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، همزمان با تعلیق اعتصاب معلمان اردن پس از گذشت یک ماه، نخست وزیر این کشور از معلمان این کشور عذرخواهی کرد.

نخست وزیر اردن از معلمان این کشور عذرخواهی کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، عمر الرزاز نخست وزیر اردن امروز همزمان با روز جهانی معلم از معلمان این کشور عذرخواهی کرد.

وی در پیامی خطاب به معلمان خاطرنشان کرد: دولت از هر گونه رخدادی که کرامت معلمان را خدشه دار کرد، متأسف است و به تکمیل تحقیقات پایبند است و ما منتظر نتایج گزارش مرکز ملی حقوق بشر در این باره جهت اتخاذ تصمیمات مناسب هستیم.

طبق گزارش وبگاه عمون اردن، الرزاز اضافه نمود که ما علاقه مند به بازگشت معلمان به کلاس های درس هستیم.

سندیکای معلمان اردن پس از گذشت یک ماه از اعتصاب معلمان، چهارشنبه گذشته اعتصاب را تا شنبه شب به تعلیق درآورد و تأکید کرد که در صورت عدم پاسخگویی دولت به خواسته های معلمان، اعتصاب از روز یکشنبه از سرگرفته می گردد.

سندیکای مذکور خواستار پرداخت کارانه 50 درصدی به معلمان و عذرخواهی دولت به دلیل اهانت به معلمان معترض و بدرفتاری نیروهای پلیس در جریان اعتراضات اخیر است.

از سوی دیگر نورالدین ندیم سخنگوی سندیکای معلمان به خبرگزاری آناتولی گفت که تا کنون هیچ پیشنهاد رسمی یا طرح دولتی برای سرانجام دادن به بحران موجود دریافت نکرده اند.

وی اضافه نمود که تا سرانجام مهلت مشخص شده منتظر خواهند ماند و پس از آن در نشستی درباره اقدامات بعدی تصمیم گیری می نمایند.

م

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 20 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 373

به "نخست وزیر اردن از معلمان این کشور عذرخواهی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخست وزیر اردن از معلمان این کشور عذرخواهی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید