هراس از کرونا؛ معین ساعت ویژه خرید برای افراد مسن در آمریکا و اروپا

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، بسیاری از فروشگاه ها در آمریکا و اروپا همزمان با شیوع ویروس کرونا و با هدف کاهش تماس افراد مسن با دیگر گروه های سنی جامعه ساعت ویژه ای را به طور اختصاصی برای خرید آنها معین نموده اند.

هراس از کرونا؛ معین ساعت ویژه خرید برای افراد مسن در آمریکا و اروپا

با ما سفر کنید و با تور ارزان اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران و به نقل از یورونیوز، بسیاری از فروشگاه ها در آمریکا و اروپا همزمان با شیوع ویروس جدید کرونا ساعت ویژه ای را به طور اختصاصی برای خرید افراد مسن مشخص نموده اند.

این اقدام با هدف کاهش تماس افراد مسن با دیگر گروه های سنی جامعه و در نتیجه کاستن از احتمال ابتلای آنها به نوع جدید ویروس کرونا صورت می گیرد. افراد مسن همچنین با حضور در فروشگاه ها در ساعت اختصاصی خودشان بخت بیشتری برای یافتن مایع ضدعفونی کننده و دیگر کالاهایی خواهند داشت که به دنبال شیوع ویروس جدید کرونا نایاب و یا کم یاب شده اند.

ساعت ویژه خرید افراد مسن اغلب صبح زود و در ابتدای شروع به کار فروشگاه ها مشخص شده است.

در حالی که ابتلا به ویروس جدید کرونا در بیشتر افراد تنها با علائمی همچون سرفه و تب خفیف همراه است اما این ویروس برای افراد مسن به دلیل ضعف سیستم ایمنی بدن آنها می تواند مرگبار باشد.

ویلیام پتری، متخصص بیماری های عفونی در دانشگاه ویرجینیا بر این باور است که مشخص ساعت خرید ویژه افراد مسن می تواند به جلوگیری از شیوع ویروس جدید کرونا در میان این گروه سنی یاری کند. او تاکید می نماید که بسیاری از مبتلایان به ویروس جدید کرونا علائم ابتلا به بیماری کووید 19 را ندارند اما همچنان می توانند ناقل ویروس باشند.

این متخصص بیماری های عفونی در این مورد می گوید: به همین دلیل است که باید کوشش کنیم با اختصاص ساعت خرید ویژه، افرادی را که مانند افراد مسن آسیب پذیرتر هستند از دیگران از جمله جوانان جدا کنیم.

او با این حال بر این باور است که بهترین راه خرید برای افراد مسن در دوره شیوع ویروس جدید کرونا عدم خروج از خانه و سفارش اینترنتی یا تلفنی اجناس مورد احتیاج است.

شیوع ویروس جدید کرونا تا به امروز جان 10 هزار نفر را در سراسر دنیا گرفته است. این در حالی است که تا به امروز نزدیک به 260 هزار نفر نیز به این ویروس مبتلا شده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 796

به "هراس از کرونا؛ معین ساعت ویژه خرید برای افراد مسن در آمریکا و اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هراس از کرونا؛ معین ساعت ویژه خرید برای افراد مسن در آمریکا و اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید