هزینه اجرا شده ما برای سقوط نکردن است

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، مهدی تارتار چهارشنبه شب پس از تساوی تیمش در برابر شهر خودروی مشهد در نشست خبری خاتمه بازی اظهار کرد: یک بازی بی روح را دیدم ولی مالکیت توپ بیشتر در اختیار تیم حریف بود. به تیم شهر خودرو تبریک می گویم چرا که هیچ تیمی به اندازه آنها به ما فشار وارد نکند به همین دلیل بابت این تیم به گل محمدی تبریک می گویم.

هزینه اجرا شده ما برای سقوط نکردن است

وی با اشاره به اینکه بازی در وزرشگاه بدون تماشاگر خوشایند نیست، اعلام کرد: امیدوارم این آخرین بازی باشد که در وزرشگاه خالی از تماشاگر و بدون حضور هوادارانمان بازی کنیم. امروز بازیکنان ما روحیه نداشتند و از سویی خستگی هم به آنها فشار آورده بود چرا که ما از اصفهان به مسجدسلیمان را به علت نبود پرواز به صورت زمینی آمدیم.

تارتار در مورد کسب پنج تساوی در پنج هفته نخست لیگ برتر نیز گفت: ما به تیم هایی تا به امروز روبرو شده ایم که فکر نمی کردم بتوانیم از آنها پنج امتیاز کسب کنیم. برای نمونه شاید آسان ترین بازی با صنعت نفت آبادان به نظر برسد ولی آنها امروز گل گهر را در خانه اش بردند و در کل تیم با کیفیتی هستند.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان مطرح کرد: هدف اصلی ما این است که در این فصل نگران سقوط نباشیم برای همین باید امتیازات لارم را در نیم فصل اول جمع آوری کنیم. واقعیت این است که هزینه ای که ما در این فصل نموده ایم صرفاً برای سقوط مکردن به لیگ دسته اول است ولی تا به اینجای خوب کار نموده ایم و از تیم خود راضی هستم.

به گزارش خبرنگاران، از سری رقابت های هفته پنجم لیگ برتر باشگاه های کشور، شامگاه امروز تیم های نفت مسجدسلیمان و پدیده شهر خودرو به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با تساوی یک بر یک به سرانجام رسید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 345

به "هزینه اجرا شده ما برای سقوط نکردن است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزینه اجرا شده ما برای سقوط نکردن است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید