هشدار و ضرب الاجل وکیل دیاباته به باشگاه استقلال

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، وکیل مهاجم اهل اقتصادی تیم فوتبال استقلال به این باشگاه درباره پرداخت دستمزد معوقه این بازیکن اخطار داد و ضرب الاجل تعیین کرد.

هشدار و ضرب الاجل وکیل دیاباته به باشگاه استقلال

به گزارش خبرنگاران، شیخ دیاباته که از زمان پیوستنش به استقلال در تابستان گذشته، عملکرد خوبی در این تیم داشته و در 14 بازی 11 گل به ثمر رسانده، یکی از بازیکنان خارجی این تیم است که پرداخت دستمزدش به تعویق افتاده که این موضوع با واکنش وکیل این بازیکن همراه شده است.

وکیل مهاجم 32 ساله آبی پوشان تهرانی با ارسال نامه ای به باشگاه استقلال گفت: رئیس عزیز باشگاه استقلال، لطفاً به پیوست زیر درباره اخطار رسمی مربوط به عدم پرداخت دستمزد بازیکن تان، شیخ دیاباته توجه کنید.

از شما خواهش می کنم تا تاریخ 15 مِی 2020 (26 اردیبهشت) یا پیش از آن اقدام به پرداخت مبلغ 230 هزار دلار کنید، در غیر اینصورت ما مجبور به تماس با فیفا به منظور فسخ قرارداد این بازیکن خواهیم شد.

همچنین باید توجه داشته باشید که باید مبلغ 25 هزار دلار نیز به مدیر برنامه این بازیکن پرداخت کنید که طبق توافقنامه ای که قبلاً برای تان ارسال شده است، باید به حساب بانکی آقای شیخ دیاباته منتقل کنید.

شما اطلاعات مربوط به حساب بانکی آقای شیخ دیاباته را در ضمیمه همین نامه می بینید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 900

به "هشدار و ضرب الاجل وکیل دیاباته به باشگاه استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار و ضرب الاجل وکیل دیاباته به باشگاه استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید