پرداخت معوقات معلمان ، تکلیف استخدام نهضتی ها و آموزشیاران پیش دبستانی

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، وزیر آموزش و پرورش از زمان پرداخت معوقات معلمان اطلاع داد.

پرداخت معوقات معلمان ، تکلیف استخدام نهضتی ها و آموزشیاران پیش دبستانی

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در انگلیس بدون ایلتس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در حاشیه آیین بازگشایی مدرسه دخترانه خیرساز مولود اسلامیه در منطقه 8 آموزش و پرورش تهران درباره زمان تسویه معوقات حق التدریس ها گفت: همه تلاشمان این است که معوقات را قبل از انتها سال بپردازیم. همکاران فرهنگی ما حقوقشان را در ماه دریافت نموده اند، اما بعضی به علت کمبود معلم اضافه تدریس داشته اند و ساعاتی بیشتر تدریس نموده اند که متاسفانه در امسال هنوز پرداخت نشده است و از سازمان برنامه قول گرفتیم که به سرعت منابع لازم تامین گردد.

وی اضافه کرد: بعضی خریدخدمتی هستند که به وسیله ارتباط با مجموعه و شرکت هایی که این مدارس را اداره می نمایند، حقوقشان به طور کامل پرداخت نشده و ما باید تعهداتمان را در قبال شرکت ها و آنها باید تعهداتشان را در قبال معلمان ایفا نمایند. امیدواریم همه این تعهدات و بخشی از مطالبات اداری کارکنان را تا آخر سال تسویه کنیم.

حاجی میرزایی همچنین درباره معین تکلیف استخدامی آموزشیاران نهضت سوادآموزی گفت: در خصوص آموزشیاران مشکل جدی وجود ندارد. بخش عمده ای می توانند در آزمون در نظر گرفته شده شرکت نمایند و اگر پیروز شدند، یک دوره یک ساله آموزش می بینند. این آزمون هفته آینده برگزار خواهد شد. اخیرا پرونده این افراد تکمیل شده و زمان بندی انجام شده است.

وی ادامه داد: اما درباره مربیان پیش دبستانی، آنها که حقوقشان را از آموزش و پرورش دریافت و از قبل سال91 با ما همکاری نموده اند، مشمول می شوند. اما آنها که از ما ابلاغ نداشته و یا حقوقشان را از ما دریافت ننموده اند و بعد از سال 91 با ما همکاری دارند، مشمول نیستند. اینها باید در آزمون های استخدامی عمومی شرکت نمایند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 10 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 729

به "پرداخت معوقات معلمان ، تکلیف استخدام نهضتی ها و آموزشیاران پیش دبستانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت معوقات معلمان ، تکلیف استخدام نهضتی ها و آموزشیاران پیش دبستانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید